Regl dönemlerinde neden tatlı ve çikolata isteği tavan yapar?

Kadınların bir çoğu zaten tatlıyı ve çikolatayı çok seviyor ama regl dönemlerinde neden bir tatlı krizine giriliyor? Gerçekten bunun belirli bir sebebi, açıklaması tam nedir? Ya da sizin fikriniz nedir? Regl dönemlerinde neden çikolata ve tatlı isteği olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Not: Tatlı isteğinin hormonlarla alakalı olduğunu biliyoruz cahil değilim, değiliz, lütfen belirtmeyin :)
Regl dönemlerinde neden tatlı ve çikolata isteği tavan yapar?
Cevapla