Hoşlandığım çocuğun yanında çok kötü bir şey oldu?

  • Ben bir etüt merkezine gidiyorum. Ve bir süredir bir çocuğu beğeniyordum. O da bana bakıyordu. Arkamda oturuyordu. Biz denemeye girdik ve ben concerta kullanıyorum. Concerta vücut işlevlerini hızlandırıyormuş. Denemedeyken tuvaletim geldi. Denemede çıkmak istedim, yasaktı zaten, biraz tutabilirim dedim. Sonra bir anda çok sıkıştım. Tüm bu sürede kıvranıp ses çıkarıp duruyordum istemeden ve o çocuk da arkamdaydı. Sonra bir anda kaslarımı kontrol edemedim. Sanki yok oldular, boşaldılar. Ve tüm idrarım aktı. Sırılsıklam oldum kontrol etmeye çalışıyordum hala ama işe yaramıyordu, sandalyeden yere aktı ve birikinti oluşturdu. Hemen peçeteleri birikintinin üstüne attım bir yandan da şalımla idrarın akmasını önlemeye çalışıyordum çünkü kaslarımı kontrol edemiyordum. Bir süre sonra çocuk kalktı. Ben de ceketimi belime bağladım, şalımla sandalyemi kuruladım, şalı poşete koydum, peçeteleri çöpe atıp hızlıca çıktım. O yolu nasıl geldim bilmiyorum gerçekten. Sonra banyo yaptım, temizlendim. Çantam orada kalmasına rağmen tekrar gitmek istemedim. Ertesi gün erkenden gittim, kimse yokken sandalyemi ve eşyalarımı temizledim. Kızlara regl oldum ya da meyve suyu döktüm, falan dedim. Ama o görmüştü işte çünkü bugün sürekli gözlerini kaçırıyordu, asla bana bakmıyordu ki normalde öylece suratıma bakardı. Benden kaçmaya çalışır gibi bir hali vardı. O kadar kötü hissediyorum ki kendimi. Benden hoşlanmasını falan beklemiyorum tabi ki ama vücudum beni yarı yolda bıraktı. Sürekli aynı ortamda bulunmak zorundayız, uzaklaşma şansım da yok. Benim hakkımda ne düşünüyordur benden ne kadar tiksiniyordur diye düşünmekten de kafayı yiyeceğim artık.
Hoşlandığım çocuğun yanında çok kötü bir şey oldu?
Cevapla