
Erkekliğe ilk adım kutlanıyor da kadınlığa ilk adım neden yok, yaygın değil? Yeğenime yaptıracağım ortanca teyze olarak 💅💫 tamam benimki sekiz yıl önce falan okulda sürpriz olmuş olabilir ama 😂

Erkekliğe ilk adım kutlanıyor da kadınlığa ilk adım neden yok, yaygın değil? Yeğenime yaptıracağım ortanca teyze olarak 💅💫 tamam benimki sekiz yıl önce falan okulda sürpriz olmuş olabilir ama 😂
6. sınıfa gidiyordum o zamanlar tanışmıştım. Bizim sınıftaki erkeğin görmesiyle utanıp yerin dibine girmek istedim..
Bence kadınlığa adım atmanın tek bir yolu kutlamak. İnsanın canı çikolata, tatlı istiyor ve biz bunu alıp acı içinde yiyoruz. Eğlenmek bizim de hakkımız.
İşte hep ayrımcılık hep ayrımcılık 😅birde derler ki erkekler hep suçlanıyor 😅
Sünnet düğünü kadar aptal bir şey yok.
Sünnet edip erkek çocuklarını sakat eden aptal adetler yerle bir olsun.
Regl kutlaması da saçma. Rahmi olan her kadın oluyor. Kutlayacak neyi var bunun
ılerde kız yıgenım vs olursa yapcam
Regl olunca kutlayacağım bende kızımda jdmdnd ne utandık, ne kutladık. Biz erkeklere de öyle yaptık yalnız :D sünnet oldular ay çok kötü günlerdi bebekken oldular ama biz çok zorlandık
Neyse herhangi bir kutlama yapmadık gereksiz bulduğumuz için. En başta annesi babası gereksiz gördüğü için
Çünkü yaradılış gereği kadin mahremdir anlayın artık şunu naoicaksiniz reglinizi kutlayıp da ey alkahim
Sunnetdugununu insanlar kendisi çıkarttı regl kutlamasını da cikartabilrz
Sünnet düğünüde saçma
ahahahhah güzel soruuuu
Sünnetin düğünü mü olur? O da ayrı saçmalık. 😶
Helalll 👏 😂
🙏🤣
Ohaa
Ashshd ne var
Bence ikiside gereksiz
Nasıl olcak
regl kutlaması da olabilir ama zaten ikisini de kutlamak başlı başına saçmalıktır benim için.
Kadin birey olarak var mı ortadogu kültüründe? Kızına kaçıncı kızı olduğunu unutmamak için sıra numarasını ad olarak koyan kültürden ne bekliyorsun
erkeklerde bu durum rüyalanma ile bosalmasidir. sunnet ile alakali bir durum degildir. bunun da kutlamasi yapilmiyor zaten. karsilastirmasi mantiksiz. kadinlar sunnet dugunu kutlamak isterse kadin sunneti var yapip kutlayabilirsiniz..
Yeğeninin erkek olsa sünnetini de yaptırır miydin madem ayrım yok diyorsun?
Gelmiş ve gelecekteki bütün regl günleriniz kutlu olsun... Erkekliğe ilk adımı atmamış biri olarak 😂😂😂
Peki biz sünnet olunca açıp kesilen kısmı gösterirdik siz de kan gelen yeri gösterecek misiniz 😀
ikisi aynı şey değil. zaten sünnet düğünüde saçmalık. kestir 2 mevlüt okut yeter
İkisi de saçmalık bana göre. Sünnet oldum ama hastanede yapıldı. Regl doğal bir şeydir, o yüzden utanılacak bir tarafı yoktur.
Kıskançlık var burda🙄😁
Yok öyle bişi 😏😂
V😃ardır
Yoktuyy
Birde okulda mı oldun o daha zor
Kamufle olmuştum hoca sağolsun
Regl de vajina kesilmiyor ki
Ha bi bu eksikti
Haklisin tabi
Yap olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?