Kızlar diyelim ki bugün adet oldunuz ve hafiften sinirlisiniz duygusalsınız sevdiğiniz çocuk aradı?

Dün adet oldum ve ben adet olduğum zaman birazcık agresi duygusal sinirli oluyorum bana dedi ki ben dedi kapatıyorum evde misafir var yazışalım tamam dedim mesajı bekliyorum mesaj atmadı ben de kendisine yazdım dedim ki sen bana bir daha dersini mesajlaşalım yarın ara ben sana dedim Bir şey diyeceğim ne oluyor diye mesaj atmış beni aradı dedim ki yapamayacağın şeyi söz verme her neyse konu kapattık o konuyu su vardı işle alakalı dedi ki beraber bir şey planlayalım beraber yapalım bana diyor ki sen diyor düşün planı ben de ne yapmam gerekiyorsa ben yapayım ben de diyorum ki bak beraber düşünelim plan yapalım ben düşünüyorum olmuyor bana döndü dedi ki sen de birazcık uykusuzsun dedi canımsın üstünde adetsin ya bir de dedi sinirli oluyorsun dedi kapat yarın konuşalım ben de suratına kapattım hiç aramana gerek yok dedim suratına kapattım mesajı atti bakmadım hiç açmayacağım da sizce iyi yapmış mıyım iyi yapmış mıyım konuşayım mı konuşmamayım mı siz olsaydınız ne yapardınız?
Güncellemeler
1 yıl
Sana ne ben o çocukla 15 yıllık sevgiliyim sana ne seninle zoruna gidiyor kardeşim a**** mısın ya sen
Güncellemeler
1 yıl
Ya lütfen konunun tam olarak bilmeden yorum yapmayın ya Bir erkek bir kızı alttan almak zorunda bu durumda hakaret ederek alttan alınamaz
Kızlar diyelim ki bugün adet oldunuz ve hafiften sinirlisiniz duygusalsınız sevdiğiniz çocuk aradı?
Cevapla