Regl döneminde duygularınız değişiyor mu?

Kadınların bitmenyen çilesi; regl dönemi.


MaçaKızı_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ya kendimi anlamıyorum normalde sakin bir insanken özel günümde sinirli oluyorum duygusal oluyorum fakat bir o kadar da çok gülüyorum nasıl olduğumu bende anlamıyorum
Evet çok gergin oluyorum, sinirli oluyorum, duygusal oluyorum. :/
Ağrılı sinirli duygusal bütün duyguları bir arada yaşıyorum 🤯
Duygusallık kısmı bence abartılıyor. Müthiş bir sancı olabilir. Ama bu kadar abartı bir ruh hali olamaz. Çoğu şımarıklık.
Muhtemelen sorunun cevabı evet ama kendi içimde kabullenemiyorum, sadece içimde olan duygular açığa çıkıyor diyorum
Hayır tam tersine çok sakin biri olurum regl olmadigim zaman sinirli ve duygusal olurum 😂😂😂
Dakika dakikayı tutmuyor o derece agrasif oluyorum birde bakmışsın o halden eser yok🤣
Olurum çok hemde, sokaktaki tabelaya ağlamışlığım var hey yavrum hey.
Aniden değişiyor sinir mutluluk hepsi bir arada oluyor 5 dakika da bir değişiyor
Çok sinirli oluyorum ve sinirimi sevgilimden çıkarıyorum 😔
Bu dönem iyi bir dönem değil her kadını anlayışla karsilamak lazim
Ben pek duygusal oldumu dusunmuyorum sinirleniyorum sinir var bende
Değişiyor malesef daha duygusal ve sınırlı oluyorum
Daha eğlenceli oluyorum 😂
Hayır tek bana olmuyor galiba 😁
Benim her gün her an değişiyor...
Gergin oluyorum ağrıdan yerde yatmam da çabası.
Duygusal seğişimler yaşamıyorum
her şeye sinirleniyorum
Hiç böyle bir şey başıma gelmedi
Çok sinirli alıngan mutsuz ve çirkin hissediyorum
Genelde çok sinirli oluyorum.
Belki bir tık duygusal olirem
İki duyguyu birarada yaşıyorum
Ben sadece sancı çekiyorum 😞
Yok ya aynıyım.. Ağrım bile olmuyo 😅
Ben çok ağlarım
Yoo ben aynı
Asabiyet oluyor
Cok sinirli oluyorum
Ağırıdan sürekli
Evet çok
Evet su an 😭😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?