AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Gideyim de çikolata alayım dese ya da sıcak çikolata yapsa fena olmaz yani :D
Hiçbir şey demesinler ya. Gerek yok yani, huyumuza gitsinler yeter
Sadece ilgi vermesi gerekiyor acıyı paylaşması gerekiyor doktor rolüne girmesine gerek yok
Sıcak su torbası kskdkdksk şaka şaka. Yanlız erkek olmak zor olurmuş
Yanında olsam elimi karnına koyardım demesi yeterli ☺️
Güzel kızım güzel kızım
(Herkeste daddy issues var saniyorlae?)
ne yapmamız gerektiğini değil yanımızda olduklarını hissettirsinler yeterli hiçbir şey istemiyoruz
amatör olduğu o kadar belli ki msjsj sakın karnına koyma ayaklarının altına koyarsan rahatlarsın
Annesi yazdırmış bunu derim ben ya o ne güzel kızım torunlarımın anası falan 😂😂
Hiçbir şey denmesine gerek yok çünkü bizim için doğal bir süreç regl dönemi
Kocamsa söylerim dicegimde o da zaten o an ne yapacağını soylemeden bilir. Onun dışında kimseye birsey söylemek zorunda değilim.
Erkeklerin bu duruma bir şey demesine gerek yok. Rrkekler anlayamaz zaten. Bazen reglken ölüyorum sanki
Bu dönemde kendimi iyi hissetmediğimin bilincinde olması ve buna göre davranış sergilemesi gerekiyor; hassas olduğumun, canımın yandığının farkında olup bana kendimi iyi hissettirecek şeyler yapmalı.
Erkeğe niye söyleyip midesini bulandirayim. Ne kadar saçma seyler
annen regl olamiyor olsa sen dunyaya gelemezdin mesela, mide bulandirici olan sensin
Ne alakası var erkeğe soylenirmi mide bulandırıcı
Yaptığın tuvaleti de soyle o zaman şöyle cikardim böyle çıkardım diye. Oda doğal bişey o da ihtiyaç
soyluyorum evet onu da
bisi demesinler bişi deseler bile hemen patlayasim geliyo sinirim bozuluyo sicak su torbasi diyorlar mesela bende biliyorum bunun oldugunu ama fayda etmiyor hayır yani gelip bari çikolata alsın göndersin kargolasin bana daha iyi olur
bi sey demesine gerek yok kıyamam dese bile okum bi sey demesin cok sinir bozucu oluyo
tum kizlarin ayni fikirde olmasina cok sevindim ya
yiaaa❤
Yine ilgili davranmis benimki, her ay oluyorsun alışmadin mi artik, gibi saçmalamalara giriyor
Hahahhsjsja elemanın mizahı iyiymiş
Koca bir sepet çikolata beklerim ben söylemiş olsam. Aşağısı kurtarmaz
Birde yapmam gerekenleri bana sıralaması yok mu? Sinir oluyorum buna. Ben biliyorum zaten ne yapacağımı
Niye soyluyonki reglini erkege ne normallestirdiniz boyle seyleri ya
sevgilimize soyluyoruz ve hamile olmayisimizi kutluyoruz
Sevgilinizden hamile olmamisiyinizi kutluyonuz 🤣🤣 masallah
güzel kızım ne ya hsjsjssj daha baska tabir kullanabilirdi bence daha hoş bir şey. İlgili davransalar yeterli olur bence abartmadan.
Benim erkek arkadasim gecmis olsun diyor sgshshs (sinir oluyorum)
Güzel kızın gtune caksin sinir oluyom güzel kizkm diye andaval andaval konuşan erkeklere
cok haklisin askim
Güzel kızım mı bu ne sal**k bi hitaptır ya Rabb’im sanki babam
Niye reglim diyim bi erkeğe neden bunu bilmesi gereksin
Yani illa ğahalı bir şey olmasına gerek yok ama bir tane iki tane çikolata gönderebilir sanki boş konuşmaktansa
Mesajdaki gibi şunu yap bunu yap iyi gelir demesi yerine hemen evine bir koli çikolata yolluyorum deyip yollaması gerekir icraat olmadıktan sonra o sözler boş
aradığım yorum
@tyjudjjtjsjds 💐✨
Ben sevgilime oldum demiştim nasıl oldu öyle yaa demişti 😂😂😂
Oyy benim güzelim regl mi olmuss diyip sarılınca karnınızı okşayınca dünyanın en güzel hissini tadıyorsunuz. Kendimden biliyorum.
Erkeklerin herseye fikri olmasin ya sinir bozucu geliyor bütün dedikleri
anlayis gostermesi sevgi gostermesi yeterli suslu laflara gerek yok
Erkekler Ne Diyor
Benden uzak dur demek iyi çünkü sinirli sitresli oluyorlar 🤣
10 yıllık ilişkiden çıkınca yeni birileriyle iletişim bazen böyle olabiliyor
askere gitsem beni beklemezsin ama ben seni regl iken beklerim be gülüm, dememiz gerekiyor
Böyle geyimtırak şeyler yazmamalı mesela.
Her yere gülücük atmış bir de.
"Ben uzülme her genç kızın başına gelir" deyom
dogru benim basima da gelmisti
😂😂😂😂
Bir şey demesine gerek yok, az daha ilgili olup o günlerde kadının üstüne gitmemek kafi bence. Ha bir de fiziksel ihtiyaçlara destek olursun, market alışverişi, yemek vs. :)
Kız arkadaşım vardı bana dedi gittim kızın ilaçlarını aldım verdim tabi aramız bozuldu ama olsun
ya her ay tekrarlayan ağrı duygudurum değişikliği hastalık dönemi bildiğin
bi erkek penisini fermuara sıkıştırsa ona ne denirse o kıza da o denir heralde :D
Gel yatağa yatalım, sen cenin pozisyonunda ben arkada sana sarılırken elimle karnını ısıtırım.
ne diyebilirim ki? sıcak torba bilmem ne bunu diyen adam reglmi oluyormuşta tavsiye ediyor
biz neden bu soruya cevap vermek zorundayız yeğenim?
anayasa
uzak durması gerekıyor o donemde bıraz o donem bıtınce sen zaten bulursun onu :)
Kızlar regl olsun olmasın her zaman trio atıyor
memnun edememişsin demekki her şeyin suçunu kızlarda arayıp durmayın
Uzak duruyom sinirlenmemen için yanlış bir algı oluşacagından uzak duruyorum
en iyisi bişey demeden ilgi göstermek sadece
Elinden gelecek olan bir şey varsa yapar yani
hiçbir şey demem bu nesildeki bu kız olacak yarataklara yaranılmaz çünkü vesselam
Bı ara eski exsime aynısını bende yapmıştım normal.
Tatlı bir şeyler mi yesek?
mis gibi
Regl olunca ne oluyor
a*mimiz kaniyor
Nıe abla bilmiyorum sert konuşman gerekmez bana
ben gecmis olsun diyip çekiliyorum
regl surecini basarili bir sekilde gecirmeni dilerim 👍🏻
baska ne yapılır ben yasamıyorum ne bileyim
Bir ihtiyacin var mı.
Geçmiş olsun:)
Geçmiş olsun hshd
Bir erkeğe reglim demene gerek yok.
Güzel kızım ne aq ya. canım konuşmuş
Ben geçmiş olsun diyorum 😅
Aybaşı mı yılbaşı mı
canın cehenneme demeleri gerekiyor😂
Çikolata ister misin 😅