Regl döneminde sebepsiz öfke patlaması için kullanılabilecek bir ilaç var mı?

Regl olmadan hemen öncesinde ve ilk günlerinde durup dururken sebepsizce sinirlenip öfke patlamaları yaşıyorum yalnız başıma. Elim ayağım titriyor sinirden. Sonra kendimi boşlukta hissediyorum duygusal bi çöküş yaşıyorum. Bunu atlatmak için ilaç veya benzeri bir şey yok mu acaba?

Regl döneminde sebepsiz öfke patlaması için kullanılabilecek bir ilaç var mı?
Cevapla