Sevgilim regl olduğumda benimle hiç ilgilenmiyor sizce neden sizede böyle durumlar var mı?

Merhaba sevgilim regl olduğumda benimle hiç ilgilenmiyor dediğim yani bi geçmiş olsun bile demiyor mesela ben kasıklarım ağrıdığı için sürekli söylüyorum alışkanlık heralde veya biyerin ağrıdığında sürekli söylersin onu geçen dedi her ay regl oluyorsun zaten o günde dilinden düşmüyor falan diyor sadexe tek istediğim biraz ilgi görmek ağrı çektiğim için bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Uzak mesafe ilişkisi 3 yıldır beraberiz
Sevgilim regl olduğumda benimle hiç ilgilenmiyor sizce neden sizede böyle durumlar var mı?
Cevapla