Güncellemeler
+1 yıl
test yaptım negatif kızlar hap reglimi kesmiş olabiliyor böyle şeyler
Güncellemeler
+1 yıl
53 gün gecikti ama oldum sonunda korkmayın sakınnn
eşim reglimin ilk gününden önceki gün hafif kan geliyorken içime boşldı diğer gün Ella kullandım ancak regl olmadım ondan sonra 20 gün gecikti test yapmalı mıyım çocuk istemiyoruz daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Yok canim, kan geldi ise bir şey olacağını sanmıyorum
hayır kan gelirken yaşandı olay ilacı içince de kesilmiş olabilir bilmiyorum
İlaç keser ben yaşadım, sorunu beğendim dilersen yaz bana canim
yazamıyorum gizli diye
Şimdi yaz canim
seviyem yetmiyor lfndpsnwlsns
İstek at canum ben yazarım sana
ay nasıl yapıcam bilmiyorum ki
Adat oldun hala peki gebelik var mi
yok 50 günün üstünde gecikti ama olsun test de negatif
Âdet oldun mu normal regil gibi mi geliyor yoksa az mı geliyor acba
İçine geldi mi
İstiyorsan umarım olur bu arada
evet ama 24 saat olmadan hap içtim
İnşallah istediğin gibi olur sonrası oldu mu
istemiyorum çocuk canım reglimin ilk günü yaşandı ilaç da içtim sonra bir daja kan gelmedi
İlişki anında kanaman var mıdı peki bende de benzeri oldu ama farklı durumda
evet geldi ama leke şeklinde çok değil
Benzer yasadım da sıkıntı benim ki başka işte ama bi betahcg baktır istersen
hamile değilimdir yani hiçbir belirti falan bir şey de yok
Sonrasında içine geldi mi ilişki oldu mu
oldu geldi ama hap da içtim ondan sonra
hapı içtikten sonra da regl olmadım o an olduğum kesildi yani
Senin durum benim gibi benxer ekler misin konusalım bişi danıscam
seviyem yetmiyor maalesef fndosnsow
Sen tkop ed ben yazarım
Erkekler Ne Diyor
Ertesi gün hapı 1 2 günde regl etmesi gerekirdi. Test yap.
hap kesiyormuş yine de yaparım
Hap geciktiriyor ama bu kadar geciktiğini ilk defe gördüm
Seninki kaç gün gecikti
@ada55d Kız arkadaşımın 5 gün gecikti
Hasta oldu mu sonra
@ada55d oldu evet
6 aydır ilişkiye giriyoruz bazen şüpheye düşüp ella yutuyor o ay 5 gün gecikiyor
Sadece beş gün mu daha geç olanlar var
@ada55d evet 5-7 gün arası en fazla. Şanlıyız bu konuda
Evet beli millete baya geç oluyor
@ada55d sağlam * gecikmes 😅👌🏼
😘😀
Seninki nasıl
Neyim canım
@ada55d amın sasfd
AA üstüme iyilik djsksk
@ada55d merak adiliyor işte asasdf
Güzel güzel kdksks
@ada55d takip etsene sasadf
bir yaptirt
Geç kalmışsın
hap kesiyormuş
yine de yapar öğrenirim
Yapmalisin
Erken degilmi
ne anlamda
Test için yani
teste gerek kalmasın istiyorum
İcine boşaldığı için gecikmesi normal o yüzden dedim
Ayy cok korktuk hamilesin diye 🤣