Ertesi gün hapı kullandım reglim 1 ay gecikti testim negatif çıktı?

Hiç bu kadar gecikmezdi ve mide bulantısı baş donmesi halsizlikten uyuyamıyorum tansiyonum sürekli büyük 9 küçük 5 kan testi yaptirsam evli olmadigim icin devlette bir sorun olur mu veya en önemlisi idrar testim negatif çikmasina ragmen hamile olabilir miyim?
Ertesi gün hapı kullandım reglim 1 ay gecikti testim negatif çıktı?
Cevapla