Regl döneminde neden bu kadar depresif oluyoruz kızlar?

Oturup hüngür hüngür ağlamak istiyorum. Dünyanın tüm yükünü sırtlanmışım gibi bir mutsuzluk var üzerimde. Mutsuz ve yalnızım. İçinde bulunduğum ruh hali kafayı yedirtecek bana.
Regl döneminde neden bu kadar depresif oluyoruz kızlar?
Cevapla