23-26 arası kızlar niye böyle depresif sizce?

Dikkat ediyorum mesela aşırı negatif, melankolikler enerjimi çekip alıyorlar 😄

Linç yicem sanırım

23-26 arası kızlar niye böyle depresif sizce?
Cevapla