Dikkat ediyorum mesela aşırı negatif, melankolikler enerjimi çekip alıyorlar 😄
Linç yicem sanırım
Dikkat ediyorum mesela aşırı negatif, melankolikler enerjimi çekip alıyorlar 😄
Linç yicem sanırım
Knk aile aile aile. O depresif olan bizler emin ol çoğunun ailevi sıkıntilari var. Ailesinde uzun süredir olan sorunlar vardir ailesinde ciddi problem olmayanlar emin ol anlamazlar bizi. Benim annem ve babam arasinda yillardir kavgalar bagirmalar bitmiyor ayrildi ayrilcak sekildeler onlar yuzunden olan psikolojimiz ayri. Bir de sirf anne veya sirf baba ile sorunlarimizda var. Benim mesela. Suc atmiyorum burada sorumluluğuda atmiyorum ustumden ama ben iyi olamiyorum cunku istediklerimi hayallerimi yapamiyorum hayallerime engel olan bir ailem var çok baskici babam var. Dusuncelerime dahi karisiliyor ve ben 23 yasindayim. Yani bende istiyorum bu negatiflikten cikayim ama cikamiyoeum oyle kolay değl maalesef
Cevap
12Cevap
Bence mutsuz oldukları için olabilir
Çünkü tam olarak hayatın zor zamanına girmiş oluyoruz. Okul bitti iş yok. Her yönden kafan karışık. Ki bence bu erkeklerde de böyle bu arada
Bilemiyorum erkeklerle pek sohbetim yok
Bu psikolojiden çıkmak gerekiyor ama hayat bu yani sürekli bir sorunlar olucak oluyor yanii insanız her şey bizler için
Kesinlikle çok doğru tespit ben seneye üniversiteden mevzun oluylrum onlaine geçen zamana mi yanaykm verimsiz eğitime mi kpss sıkıntısı evdekiler evlendirir evde rahat edemem kaygısına mi yani tam hayata atilman gereken yaşta karadaki balık gibi çabalıyoruz
İş desen iş yok 20 yılı boş okumak atanamamak tutinanamak koca desen çözüm deği hiç hemde aile eevde fazlalık görür başından atma derdinde bu çıkmazlar arasında boğulur da boğulur insan. Bu insanlar napsin canım küçük mutluluk dedikrin arada kaybolur
@elizaArjin ay içim şişti
Sana m söylüyorum dünya senin. Umrunda değil ya da sorumlulukların yok daha buyuyememis ergen olduğun için farkında degilsin
@elizaArjin ahahdmdödçe sen ciddi misin 😄 mutsuzluğunu bana itme, germe insanı
Ne yaşadığımı bilmeden de bana büyümemiş ergen cümleleri kullanamazsın.
Sen bir çık ergenlikten öncelikle.
Benim sorumdasın?
Ben de öyleyim sen fazla ucuyorsun herhalde bu ülkede mutlu olmak normal değil bu şartlarda msm
Küçük şeylerle mutlu olmaya çalışıyorum.. mesela yakınmak yerine
Siz de öyle yapın
genelde istekleri olmayınca kusen yas grubu dımı
Çünkü hayatlarının en güzel yılları maddi ve gelecek kaygısı ile geçiyor
30 a yaklaştıkları için olabilir shsh
Seneye cevap vericem şu an çok sinirliyimm😤😤
Seni mi bekleyeceğiz 😄
Bekle hanfendü ne var hatta iki yıl sonra döneyimm 😂
evde kaldık çünkü
Kalın yani ne var hahss
Baya yedin yaşları göre insanı söylemen
Evde kaliolar o yuzden
Bence erkekler de öyle
Milf oluyorlar artıkın
Koca istiyorlardir kankam
boş depresiflik
Çünkü onlar EKK
Ergenlikten çıkamamış onlar
Kocasızlıktan
Onlar evlenmek istiyorlar
Hayatta mutlu eden bişy yok ondan
Kalıcı mutluluk zaten yok, mutlu ânlar var.
Siz sürekli böyle negatif olursanız, zaten bir şeyden mutlu olamayacağınız aşikâr
Geçiş donemi
Tip Toföular
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?