çünkü erkeklerin her isteklerini yerine getiriyorsunuz , şuraya gidelim, burada oturalım , canın , aşkım, seni seviyorum , bize gelirmisin , ben çok kız biliyorum yalnız kalınca kendilerini teslim edip , bakirelikleri giden , sonra terk edilen , kaybeden hep kızlar oluyor , onun için akıllı olunacak , her istek ve arzu yerine ğetirilmeyecek, en önemlisi , kızlar siz bir hazinesiniz , erkekde hazinenin içine girmek ister onun için hazinenin anahtarını ona vermiyeceksiniz , sonra pişmanlık terk edilme , birde bazı kızlar bakireliğim kalsın diye arkadan veriyorlar bu kadar aymazlık , evleneceği eşine ihanet olmaz ben bir erkek olarak doğruyu söyledeğimi sanıyorum
genelleme yapma parası arabasi ya da tipi için çıkan kızlar da var köpek gibi sevenleri görmedi ler sonra ne oldu gene onlar ile evlenmeye kalktilar bu mu adalet şunu unutma kızlar paraya erkekler 250 grm baktığı sürece bu iş olmaz sevme nin cinsiyeti olmaz
Doğru insanı bulamıyoruz erkekler sinirlenirsin bitirirler ama gerçekten severse bitti dese bile pişman olur geri gelir sensiz kalmamak için herşeyi dener
Alâkası yok pek. Erkeklerin başına da geliyor bu durum. Kızlar da bir anda çekip gidebiliyorlar. Mesele ne aradığınız. Dış görünüş, kas, para, gibi elementleri arıyorsanız, e bir zahmet üzülmeyi hak ediyorsunuz demektir. Çünkü adam olmayanları seçiyorsunuz. Doğru dürüst, efendi, zeki, ahlâklı bireyleri seçerseniz, ciddi olur o ilişkiniz. Sonu evliliğe gidecek, baba olabilecek adamları seçin.
yoo hep öyle olmuyor sen tek taraflı bakmışsın sadece. yoksa iki taraftan da canı yanan oluyor hatta kadın seçme hakkı daha çok oldupundan aksine erkekler daha çok üzülüyor
çok seviyor sunuz değer verilmeyecek erkeklere görünüşü için değer veriyor sunuz sizi harbiden seven insanları dış görünüşü bahane ederek bakmıyor sunuz ama üzülen hep siz oluyorsunuz.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Haklısın vallaha ama 4 yıl çıktık bırakıp gitti şimdi ben nasıl toparlanıcam
En İyi Cevaplar