Regl olmuyorum psikoljim bozuldu ne yapablirim lutfen yardimci olur musunuz?

Ekim 3 unde regl oldum 8 inde bitti kasımda olmadim ve aralik ayındayız anneme olmadigimi soyledim bende olmuyorum dedi annem (50) ben (25) ya bi anne kizina hic mi yardımcı olmaz hic mi endiselenmez. Ben bıktım gerçekten ne yapablirim regl olmak icin fikriniz var mi

Regl olmuyorum psikoljim bozuldu ne yapablirim lutfen yardimci olur musunuz?
Cevapla