Ağır depresyondayım psikoljim çok bozuk ne yapmam lazım?

Çok ağır depresyondayım uzun zamandır ve bir türlü çıkamıyorum aile problemlerin yetmez gibi bir de 5 yıldır birlikte olduğum çok sevdiğim hayatımın ilki sevgilimle ayrıldık nefes alamıyorum boğuluyor gibi hissediyorum hiçbir yere sığamıyorum arkadaşlar ne yapmam lazım kendimi yaşayan ölü gibi hissediyorum psikiyatriste görünmeli miyim bir işe yarar mı onu da bilmiyorum yani sevdiğim erkekten başka bir ilacı yok bu derdin o da yok artık yaşamak istemiyorum bu hayatı lütfen bana yol gösterin

Ağır depresyondayım psikoljim çok bozuk ne yapmam lazım?
Cevapla