3 saattir şiddetli regl ağrısı çekiyorum, öneriniz var mı kızlar?

Sabah uyandığımda regl olduğumu fark ettim saatlerdir ağrısını çekiyorum ve sürekli belimde ağrı var. Kadın Doğum doktoru bu dönemde ağrı kesici içilmesini önermediğini söylemişti. İlaç içmeden geçirmenin bir yolunu biliyormusunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
ilaç içmemeye direndim ağrım hafiflemiş gibi hissediyorum Yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim 😊
3 saattir şiddetli regl ağrısı çekiyorum, öneriniz var mı kızlar?
Cevapla