Regl olduğunu yakın erkek arkadaşa söylemek (sadece arkadaş) yanlış mı ya da ayıp mı?

Güncellemeler
+1 yıl
Teşekkürler herkese
Regl olduğunu yakın erkek arkadaşa söylemek (sadece arkadaş) yanlış mı ya da ayıp mı?
Cevapla