Çocuk sahibi olmak istemiyorum ama her ay regl sancısı ve bunu çekmem hiç adil değil diye düşünüyorum?

Yani hayatımızın kadınlar olarak çok büyük bölümünü oluşturuyor totelde bakınca regl. Ama ben çocuk sahibi olmak istemediğim halde bunu neden çekiyorum. Olmasam sağlık açısından bir sorun olur mu?

Çocuk sahibi olmak istemiyorum ama her ay regl sancısı ve bunu çekmem hiç adil değil diye düşünüyorum?
Cevapla