kadınların regl dönemi hiç bitmese, hayatlarının sonuna kadar devam etse sizce ne gibi değişiklikler olurdu?

kadınların regl dönemi hiç bitmese, hayatlarının sonuna kadar devam etse sizce ne gibi değişiklikler olurdu?

Ayy zaten bir ay içerisinde rahat geçirdiğimiz kaç hafta var allah aşkına? Pmsi gelir, regl ağrıları gelir, reglin kendisi gelir, bitti mi bitmedi mi bi ayrı zamanı var. Toplasan rahat rahat geçirdiğimiz 1-2 hafta var🥲.
Sürekli regl olsaydık muhtemelen şu an acilde bir sürü kadın sıra sıra yatmış kan takviyesi alıyor olurdu
Berbat bir şey olurdu özellikle de o dönemi sancılı geçiren biri için, yaşam kaliteni etkilerdi ve alışılabilecek bir durum da değil bu. Sürekli canın yanıyor, sürekli tedirgin ve gerginsin. Çekilmezdik bence.
Yaa bu aklınıza nereden geldi 😱😱 Korku filmiii, kabuusss. Aman aman Allah korusun
Şakası, bir an bile düşünmesi bile çok kötü. Nereden aklına geliyor yahu? 😱🤦♂️😅
Kadınlar bir şekilde alışırdı.. Ama erkeklerin hali ne olurdu bilmem.. Sürekli gergin bir kadın hatayı zindan ederdi açıkcası.. 😄 Bir de sürekli libido tavan olurdu..
Aman Allah korusun ülke elden gider kudus düşer mekke düşer bayrak iner ezan susar vatan elden gider tövbe estağfurullah deme öyle bidaha 😉?
Dünyada kadınlar savaşı yaşanırdı ve erkekler başka bir gezegene mülteci olarak sığınmak durumunda kalırdı.
Bende bir değişiklik olmazdı ,. normal gününden farklı bir durum yaşamıyorum özel günümde
Ayyy intihar oranları kadınlarda yüzde doksanı bulurdu herhalde düşüncesi bile korkuttu beni ya
Sevgilileri ALDATIRDI. :D
Kimle aldatıcak merak ettim smsms
Bunu bana düşündürdüğün için bile seni öldürmek istwdim
Açıkcası bunu talesemi hastası kadınlar yaşıyor. Ve sonu ölüm 😔.
Ay çok kötü olurduu. Hem fiziksel hem psikolojik olarak tükenirdik
Ev kuşu olur kafesimizde cik cik öterdik🐦
Ayyy Allah korusunn bir haftayı zor geçiriyoruz 🥲
Düşüncesi bile korkunç.
Ayy dusuncesi bile korkunç
Kansızlıktan ya da ağrıdan ölürdük galiba
Erkek ölümünde artış olurdu😂
Olan erkeklere olurdu. 😄
Erkeklere dünyayı zindan ederdi herhalde 😂
Düşünmesi bile korkunc yaa
Ay Allah korusun. Çoğumuz katil felan olurduk.
Erkekler o vakit birbirlerine hallenirdi 😅
Böyle bir şey mümkün değil
Bence erkler çok zor durumda kalıyor sadece 31 ...
Çekilmezdi
Kötü olurdu çok
Ayy düşünemiyorum 😫
Korkunç
Her ay kendi kendine triplere giren rahmim yeter
Allah korusun be
Bence kötü olurdu yani sürekli sinirli olurlar.. çekilmez olurlar.. gerçi ben sevgilimi her türlü çekerim sdfsdf UwU
Ortalık mezbaha gibi kokardı ayrıca süregelen zamanda kadınların değerini fazlaca düşürürdü şuanki statüde olamazlardı
Otobüs, metro gibi kapalı yerlerde kan kokusundan durulmazdı
Korkunç olurdu tam evldendik ilk gece hayali oda yok olurdu ya
Erkekler olarak sürekli trip ve azar işitirdik sjsjsjsj hiç hoş olmazdı 😂
Zaten o dönemlerde iptal oluyorlar hep olsa sürünürler çok kötü bişey ya
her yer rgl kokardı devletler uluslar arası çevre kirliliği adı altında toplantı yapardı
Amann sus sakın söyleme boyle şeyler öldürün beni daha iyi ozman saatleri sayıyoruz beraber neredeyse yaa
İnsan nesli çoğalmazdı kadınlar acı çekmek yerine kendilerine zarar verirdi bence
koluna entegre kan takviye poşeti olurdu heralde. bide ora değil ağız çalışırdı sürekli.
Hiç cekilmezlerdi yaa ozman vay erkeklerin haline
Bence iyi olurdu çünkü ıslatma gibi bir şey kalmazdı zaten ıslak ve kaygan olurdu
dünyada savaşlar çoğalırdı
Ped şirketi zengin olurdu
İyyyy cekilmezler normalde de çekilmiyorlar
zaten öyle
bitmiyor ki
Nasıl yicek onu sürekli olursa?
Hiç yemicek mi
Erkekler olarak duruma epey üzülürdük djckf
2 büklüm gezerdiniz ne olacak
Allah'ım sen koru 😱
Çocuk olmazdı
Güzel Olurdu
Zikemezdik
Oluyorlar zaten
Kan kaybı? 😂
Ne yaptin sen oyle
kan kalmazdı ki akjakjskajskas
berbat olurdu
Kötü olur
Cok zor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?