ağrısı çok fazla olanların resmen hayatlarından bir gün gidiyor, o günü yaşamıyorlar gibi. Bazıları ise çoook sinirli oluyor :D

ağrısı çok fazla olanların resmen hayatlarından bir gün gidiyor, o günü yaşamıyorlar gibi. Bazıları ise çoook sinirli oluyor :D

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Ağrı değil ama son zamanlarda aşırı agresif yapıyor bu da insan ilişkilerine olumsuz yansıyor.
papatya çayı tavsiye ederim dsld
Hiç etkilemez, o kadar aciz değilim, Regl oluyorum diye ölmüyorum. Ağrım varsa, çay , sıcak su veya Regl hapı kullanırım.
Aciz değilim derken herkesin acı eşiği ve çektiği ağrı başka ben ağrıdan hastanelik oluyorum diye aciz mi oluyorum şimdi lafa bak ya
@Cikcik9898 sen neden üzerine alındın? Ben kendi adıma yazıyorum.
Berbat geçiyor ya bağırsak bel ağrısı hepsi bi yana bide asabi oluyorum kafamı duvara vurmak istiyorum o derece 🙃
İlk anlarda ağrım olsa da sonra normale dönüyorum
Olumsuz etkiliyor. Hem psikolojik olarak hem de fiziksel olarak.
Ne bir günü hafifleyene kadar ne çekiyorum ağrı mide bulantısı sırt ağrısı yorgunluk uyku
Kavgaci ve alingan olurum bide duygusallik eklenir ohhh
Ben ağrısız geçiriyorum ve sakin bir insan olduğumdan pek sinirli oluyorum.
*olmadığımdan
duygusal ve agresif oluyorum ve ikiside birbirinden kötü
Ağrı olunca kötü ama hayatımı etkiyen bir şey yok sıradan bir gün abartmaya gerek yok
Nefret ediyorum regl olmaktan diye diye reglim düzensizleşti lütfen düzene gir agrına da razıyım ahahahha
Gergin ve mutsuz oluyorum ama genellikle normal gündelik hayatım nasılsa öyle geçiyor gerginliğimi kimseye yansıtmam
Çok etkilemiyor. Reglken regl sancısı falan çekmiyorum. Hayatımı yine yaşadığım gibi yaşıyorum
Ya evet kötü ama en azindan hamile olmadığımi düşünüp kendimi motive ediyorum tavsiye ederimm
bende regl ağrısı hiç olmuyordu
sanslı gruptasın o zaman hastanelik olan tanıdıklarım var
Çok kötü etkiliyor
Beni her şekilde etkiliyor
Bazen olmasam diyorum
Çok stresli oluyorum yapcaklarımı yapamıyorum
Ben ınanılmaz duygusal oluyorum
Bugün regl oldum. Ve sevgilimle kavga ettim sebebsizce hahahah
resimdeki benim sanirim wkdnekwjfnksks
sjdshhfksdf papatya çayı öneririm 3x fincan falan. d
Etkilemiyor
Biraz sıkıntı
Hiç etkilemiyor
Erkekler Ne Diyor
Regl olmadığım için benim günlük hayatımı etkilemiyor. ama kızların etkiler. :D
türk kadınları çok abartıyor dünya da rgl ağrısından ölen bir kadın yok
yaşamadığın bir süreçte fikrin olması çok şaşırtıcı cidden fljdlvdsf
Tamam en alfa en sigma sensin
Siz papatya çayı için ikinizin de ihtiyacı var 🙄
Çekmediğin bir ağrı hakkında yorum yapmayın herkes farklı agrisi oluyor. Biz size bir şey diyor muyuz?
Oglum bak beni delirtmeee illaki innamaniz için ölelimi napalim alla alllaaaaaaaa geberiyom burada
Sizde papatya çayı için lütfen
Ne kadar rgl çeken varsa gelmiş sakin olun çikolata yiyin
Cikolata diyil turşu yiyerim sanane
@isabella181919 istediğini yee kuzum benden uzak durun da az ötede rgl olun lütfen duş alın birde kokuyorsunuz 😷😷
Bu replikleri nerden ezberledin
Pardonda senin tanidigin kizlar kokuyorsa biz de kokuyoruzmu kokunun olmasi cok normal istemsiz bisey kan nasil kokuyorsa o da öyle çünki ikisi de kan ne bekliyosun ki gül mü kokucak hadi naşş
Noldu yazamadin?
@isabella181919 yazarım da polemiğe girmek istemiyorum 😷😷😷😷 çok abartıyorsunuz hepsi bu neyse dediğiniz gibi olsun psikolojiniz bozuk rgliniz bitsin öyle konuşalım hepiniz rgl olmuşsunuz sinirinizi benden almaya çalışmayın gidin sevgilileriniz den çıkartın mide bulandırıcı 😷😷 muhabbeti bırakalım
senin su iğrenç zihniyetine sinirlenmek için regl olmak sart değil
Sana abartmayı öyle bir gösteririm ki regl günümde denk gelsen hastanelik olan sen olursun
Boş ver klasik ergen
@isabella181919 aynen öyle
Abartmayın