Merhabaa 🌸
Regl döneminde işe gitmek, ders çalışmak, spor yapmak vs. eziyet haline gelebiliyor.
Bu durum çalışma hayatınızı etkiliyor mu?

Merhabaa 🌸
Regl döneminde işe gitmek, ders çalışmak, spor yapmak vs. eziyet haline gelebiliyor.
Bu durum çalışma hayatınızı etkiliyor mu?

VişneliBrowni_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Regl döneminde okula gittiğim zamanlarda oldu Tabii ki ilk dönemlerinde olduğum için fazla stres ve ağrı yaşamıştım bundan 7-8 sene öncesinden bahsediyorum Yıllar geçtikten sonra bu dönemin daha rahat nasıl diyebilirim günlük yaşantının nasıl rahat idare edebilirim az çok bir şeyler öğreniyorum öğreniyoruz 7-8 sene önceki ben ile o stresli ben ile oturmaktan bile çekiniyordum Şimdi ben arasında fark var sporda yaparım aktiviteler yaparım regl buna engel değil
Çok etkiliyor. Aşırı yorgun ve tabiki sancılı geçirdiğim bir dönem. Bir de bilmiyorum herkeste oluyor mu o dönemde zeka seviyem düşüyor sanki 😅
Ahaha😅 Evet beyinde bir uyuşukluk ve afallama oluyor
Etkiliyor. Çok ağır geçiyor ilk 3 gün, ilaç alıp sıcak su torbası ve battaniye ile akraba oluyorum
yataktan bile kalkamıyorum, oyuncak ayıma sarılıp ağlıyorum
Ağrı çok olduğu zamanlar tüm hayatımı etkiliyordu :(
Evet sadece çalışmayı değil her şeyi etkiliyor. Yataktan çıkmak istememek hatta kipirdamak istememek. Çok üzücü bir durum.
Çalışma hayatım yok ama etkilemez yüksek ihtimal
Reglyken hicbir seye odaklanmak istemiyorm sadece yatmak istiyorm ya
Fazla değil.
Ben ben degilim
Herseyı etkiliyor
Cokkk evet🤦
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?