İş yerinde çöp olmayınca pedi lavaboya attım, iş arkadaşlarım fark etmiş. Çok utanıyorum, ne yapabilirim?

İş yerinde lavaboda çöp olmadığı için pedimi lavabonun içine attım mecbur kaldım bir hata ile çok utanıyorum utancımdan ölücem iş arkadaşlarımda farketmiş kim böyle yaptı diye soruyorlar ne yapıcam ben ya bir de çok az kişiyiz beni öğrenirlerse utancımdan ölürüm arkadaşlarıma rezil olucam sizce ne yapmalıyım ya 🤦🏻‍♀️😭😥😭

İş yerinde çöp olmayınca pedi lavaboya attım, iş arkadaşlarım fark etmiş. Çok utanıyorum, ne yapabilirim?
Cevapla