12 Şubat
20Mart
30 Nisan
3 Haziran
8 Temmuz
15 Ağustos ( bu ay henüz olmadım) alay etmeyin, hamile de değilim ciddi olur musunuz
12 Şubat
20Mart
30 Nisan
3 Haziran
8 Temmuz
15 Ağustos ( bu ay henüz olmadım) alay etmeyin, hamile de değilim ciddi olur musunuz
Merhaba, regl döngün düzensiz, 35 gün ila 45 gün arasında değişiyor, 21-26 gün arası döngüler normal olarak kabul edilir, senin günlerinde çok uç noktada gecikme olmuyor, gayet normal
Teşekkür ederim 🤗
🌸🙏
Döngüsü biraz farklı. Yerinde olsam hormon testi yaptırırdım. Doktor ya ona göre tedavi önerir ya da hiçbir şeyin yoktur senin normalin budur der. Herkesin adet düzeni farklı çünkü benim de tam tersi aşırı sık oluyo
Eskiden yaptırdım çok hiçbir şeyim yoktu. Değişir mi
Anladım teşekkür ederim
normal bi sıkıntı yok bence, ortalama 35 40 gunde bir oluyorsun iste
Teşekkür ederim
Stresten kaynaklı gecikme olabilir. Doktora danışabilirsiniz ✨
Benimde gecikti 3 aydır olmadım en son 24 haziranda olmuştum ara ara gecikmeler oluyordu ama bu sefer uzun sürdü kadın doğuma git randevu al
Kac yasindasin
26
Sürekli ileri atıyo tarih
Evet
Evet belki depremden sonra böyle oldu
kosullara gore degismez mi
Ne gibi koşul
Stres var evet depremden sonra hemen adet oldum sonra hep düzensizlik oldu böyle ondan olabilir mi
Sağ ol inşallah duzelir
Yalnızca ise başlarsam düzelir galiba onda da atanamiyorum
Yapıyorum bütün bunları yürüyüş yapıyorum müzik dinliyorum kitap okuyorum film dizi izliyorum iyi geliyor sonra yine iğrenç hayatıma dönüyorum
O da iş herhalde ben çözümü buldum ama uygulama yok
Yok depremde öldüler
😭😭😭çok sağ ol.. öyle maalesf hayat devam ediyor bu hayatın kuralı öyle ya da böyle hayatını idame ettirmek zorundayız.
Ağlamak cazip geliyor inan ki bunca yaşanan kötü şey varsa ağlamak bir hiç kalıyor
Peki🧡🤎
Düz memurluk
Kafana takarsan sürekli sarkar
Slk misin ya yürü git alay etmeyin dedim demi altta
Sen iyi misin? Alay etmek mi bu yazdığım? Bazı şeyler psikolojik demeye çalıştim, beyin önemli tabi..
Pardon
Lütfen beni engeller misin site de senin gibi biriyle denk gelmek istemem bir daha.
Ya beyefendi afedersiniz. Sarkma kelimesini ilk defa duydum. Aslında o sandıginız gibi kötü biri değilim. Kusura bakmayın.
Peki tamam , geçmiş olsun.
Teşekkür ederim. Tekrar özür dilerim
Sıkıntı yok, keyfinize bakın
Peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?