3 gündür reglimin geleceğini hissediyorum ama bir türlü dışarı çıkamıyor gibi, baş ağrısı da yaptı, kan demir kokusu da geliyor ama kendisi gelemiyor nedense 3 gün gecikti.
Sizce sebebi ne olabilir?
Sizce sebebi ne olabilir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Stres yaptığın için gecikmiş olabilir.
2 gün daha gecikir o
Erkekler Ne Diyor
Büyük bir ihtimalle ya stresli bir durum yaşadın ya da hormonlarda bir sıkıntı var
Acilen bir doktora görünmen gerekiyor
Gelir ya sıkma canını