Regl dönemlerim çok sancılı geçiyor?

Arkadaşlar 18 yaşındayım ve regl olduktan bir yıl sonra regl dönemlerimde deli gibi sancı çekmeye başladım. 5 yıldır falan bölye. Serum ya da iğne olmazsa olmuyor. 2 gün falan yataktan çıkamıyorum. Ağrı kesici veya bitkisel çay doğal yöntemler falan hiçbiri fayda etmiyor. Her ay ağrı kesici iğne vurduruyorum ama son bir kaç aydır ağrı kesici iğnede eskisi kadar fayda etmiyor. Bir kaç yıl önce kadin doğuma falan da gitmiştim kist falan hicbir şey çıkmadı. Nasil devam edicek böyle ya aranız da benim kadar sancılanan varsa nasıl çözüm buluyorsunuz?
Regl dönemlerim çok sancılı geçiyor?
Cevapla