Reglim çok düzensiz detaya bakar mısınız?

23 yaşındayım hep düzensizdi. Jinekologlara gittim ultrasonda temizdi hormonlarım da düzenli sorun yok ama genetiğe baktığımızda teyzemlerin de halamın da regli hep düzensizmiş doktorlar da bana genetik çözüm yok diyor ama bazen regl sancısı gibi sancılarım oluyor ama kanamam olmuyor veya siyah şekilde sadece bir defalık lekelenme oluyor öneriniz var mı veya bu konu ile ilgili bilginiz?( İlaç olarak doğum kontrol hapı veriyorlar ama kullanmak istemiyorum bekar ve bakireyim çok etkiliyor o ilaçlar bedenimi )
Reglim çok düzensiz detaya bakar mısınız?
Cevapla