Jinekolojiye gittim ultrason falan da çekildi test falan yapıldı ama normal diyor doktor ilaç falan da yazmadı
En son 5 şubatta regl oldum 🙄
En son 5 şubatta regl oldum 🙄
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Prolaktin hormonu yani hamilelikte salgılanan süt hormonu gereğinden fazla salgılanıyor olabilir.. Buna bakıldı mı? Hipofiz beziyle alakalı olduğu için belki beyin cerrahı ilgilenebilir.. Onda da sorun yoksa tamamen stresten kaynaklıdır.. Hayat tarzını değiştirmelisin..
Tekrar bir uzman doktora gideceğim dediğiniz şeylere bakılmadı yıllardır böyle bu durum ilk regl olmaya başladığım 5 yıl normaldi sonra bozuldu düzen zaten olunca da kanama olmuyor
Teşekkür ederimm
@Kacmevsim Buyrun
Benim normalde adetim zaten düzensizdir. Ama son aylarda düzene girdi. Her ay aynı tarihte olmasamda her ay oluyorum. Geçen ay sevgilimle analdan ilişkiye girdik ve içime boşaldı anala. Elimle zaten tuttum on bolgemi akmasın diye. Sonra hemen koşa koşa yikandim arka bolgemi yıkadım. Sonrasında hiçbir belirti vs olmadı bu ay ki adetim bir hafta gecikti sonra peceteye kanamalarım geldi sonra lavaboda söküldüm pihtili kanamalarım çok oldu üç dort pedde bir şey tok peçetye geliyor iç çamaşırı mi Kirletiyor. Benimde aklıma takıldı çok kötüyüm hamile olma ihtimalim var mı sadece kasıklarım çok ağrıyor diğer baska bir belirti yok
@Kacmevsim Bence bi hamilelik testi al dene
bir rahatsızlık olabilir.. bende uzun süre olmuyorum yani uzun zaman olmuyorum olunca az kanama oluyor bazen. stresten diye düşünüyorum ya da bir rahatsızlık olabilir bu yüzden ilerde çocuğum olmazsa diye düşünüyorum
Doktora git yaşın ilerlemeden. Ben de kanama da çok çok az oluyor
Benimde düzensizdi bitkisel bir ilaç kullandım düzeldi en son. Adını diyebilirim istersen
Olur lütfen 🙏
Baktım da atmışım şişeyi. Annem almıştı bana da. Annem ile farklı yerlerdeyiz de şu an müsait olunca sorup döneceğim sana :)
Çok teşekkür ederim olur 🌸🙏
Menba-i Şifa Hayıt Suyu :)
Ricalarr
Hayıt otu duydum ben de iki gündür onu kullanıyordum aynı şey mi acaba
hayıt otu mu çay şeklinde falan mı içiyorsun? Benim dediğim cam şişede. Sanırım sabah ve akşam yemekten önce içiyordum. Sonrada olabilir tam hatırlayamadım. Bir yemek kaşığı
Bence farklı şeyler. Hiç bilmiyorum dediğini bir araştır bakalım benimkisini. Benim adetim 2 haftada bir oluyordu sık sık oluyordum. Bunu kullanmaya başladıktan hemen sonra düzene girdi. Bir arkadaşım da kullanmış onun da düzene girmiş
Evet Feridun kunak diye doktor var ya televizyonda ondan duymuştum ot şekilde demleyip içiliyor senin dediğini de bir araştırayım edineyim
Aktardan temin edebilirim değil mi?
O dediğini de bir süre kullan istersen yeni kullanmaya başlamışsın. Belki işe yarar o da baktın olmuyor benim dediğime bakarsın
Çok teşekkür ederim çok sağ ol yarın bakayım alayım dediğini 💖🌸 soğan suyu falan denemediğin şey kalmadı çünkü
Hiç bilmiyorum bana da dediğim gibi annem almıştı
Ne demek rica ederimm. Umarım bu işe yarar 🥰
Ben de 4 Şubat 'ta oldum ondan sonra iki kez oldum🥲
Soğan kürü dene
Aşkım yaptım soğan suyu içe içe bir hal oldum yok yani bir de hayıt tohumumu ne varmış aldım onu deniyorum 2 gündür
Yazmadi valla ben sordum hatta ilaç falan yazssaniz düzelmez mi dedim kanatmak için hiç ilaç yok dedi
Başka doktora gideyim en iyisi kist falan olabilir mi belki 🙄
Bir şey mm çapında sağ over kisti falan yazıyordu da sordum bir şeyler dedi anlamadım
Benimde evlenmeden önce böyleydi çok zor anne oldum her gün ilaç ve iğne tedavileri ile yaşadı bebeklerim lütfen farklı bir doktora git çok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim özellikle uzman doktor seçip gittim bir de ilaç dahi yazmadi yıllardır böyle diyorum normal diyor kadın 🙄
Bende doktor doktor gezdim herkes normal dedi ama çok zor anne oldum sen yine de başka bir doktorla görüş lütfen çok geçmiş olsun 💐🥺
Çok teşekkür ederim başka bir doktora daha gideceğim 🌸🙏💕
❤️💐🦋
Normal diyen doktorun aklından şüphe ederim. Daha iyi bir doktor bul bence canım.
Gittiğim kişi de uzman diye özellikle gittim bir de 🙄🙄
Bunun nesi normalmiş acaba tövbest🙄 normal olsa düzenli olur
Dimi bir damla böyle gelese normal sayarız biz bunu dedi dalga geçer gibi ilaç falan yazssaniz dedim kanamayı arttırmak için bir ilaç yok dedi gönderdi kadın 😁😁🤦♀️
Tabi şimdi doktordan daha iyi bilemeyiz aşko o yüzden gerçekten bir doktora git
Başka doktora gideceğim de bari alternatif tıpta ariyorum şu an careti koca karı ilaçları araştırmaya başladım msnsnsns
Careyi*
Stres kaygı geciktirebilir. Benimde gecikiyor sürekli
Benim ki yıllardır öyle bebik🤦♀️
Bence bi doktora daha görün yaa
Nesi normal anasını mal mı bu doktor!! Fazla mi stresli bi hayatın var
Hayır yıllardır böyle bu durum zaten olunca da kanama oluyor çok az oluyor 1 gün ya sürüyor ya sürmüyor uzman doktor seçtim özellikle bir de ilaç yazssaniz diyorum kanamayı arttıracak bir ilaç yok diyor
Yani bu ciddi bi durum. O yüzden üzerine düşmen gereken bi konu. İnşallah şifayı bulabilirsin
Tekrar başka. doktor başka hastaneye gideceğim umarım inşallah teşekkür 🌸👛
Özele git devlettekiler bi halta yaramıyor anca popiş büyütüyorlar. Bende de adet bittikten 1 hafta sonra beyaz akıntı kahverengi bi akıntıya dönüşüyor birkaç gün bu renkte devam ediyor neden acaba
Popiş dememiştim ama neyse djdjd
Ahahah anladım anladım kksksjs
Regl bitişi bir kaç gün bende de oluyor o durum bence normal
Bence değil yaa onuda göstermek lazım
Doktora Got bence her kadın yılda en az 1 defa gitmeli kadın hastalıklarına önemli sonuçta önemsemeyince maalesef sonradan çıkıyor acısı:/
Evet ama bu konuda utangacim yaa
Kadın doktor seç özellikle eğer bu konuda utaniyorsan sonuçta karşındaki de kadın olacağı için utanma durumu çok olmaz
Bilmiyorum yaa bakicam cesaretimi topladığım bigun giderim
Düzenli kullandığın ilaç var mı?
Hayır yokk
Başka uzmanlara git bir yerle kalma bazıları cidden ilgisizlikten ölecekler hormonlarına baktır onlar sıkıntılı olabilir
Hormon testi yaptılar askim başka doktora gideceğim bir de özellikle uzman doktora gittim ilaç falan yazsaydı bari 🤦♀️
Okudum 1 gün sürmesi garip hadi az olabilir ama 1 güne ne öyle düzgün birini bul araştırıp
Ona da dediki normal bir damla bile gelmesini normal sayarız biz dedi
Ohohohoooo ben 24 ü 25 e bağlayan ocakta oldum hala tık yok
Stresten de olamazsınız sürekli onu düşünmekten de Allah bana da size de şifa versin 🤲
Yaaa sizin de çok önce olmus amin inşallah 🙏🙏
Sadece amin der misiniz niyetimiz net olsun
Aminn
Ben şükür bugün regl oldum darısı başınıza olsun 🤲
Bende de öyle ne yapacağım
Aşkım jinekolojiye git ben uzman doktora gittim de bir halt bilmiyor galiba yeniden gideceğim
Normal değil tekrar git
Uzman doktor seçtim gittim bir de özellikle ilaç bile yazmadi 🙄
Bence Bi tekrar git çünkü normal değil bu durum
Doktor normal dedi senelerdir böyle bu durum dememe rağmen ilaç bile yazmadi 🙄 uzmandi birde
Bende daha kötü geciriyordum😭
Benim de öyle ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?