İyi günler
Ben 4 senedir adet düzensizliği yaşayan birisiyim. Her hafta da ya da 8 günde bir adet oluyorum. Süresi de 10-12 gün oluyor. Fakat geçen salı 10. Gün oldu ve kontrol edip gusül aldım (devam ediyordu ki Çarşamba da kanlı akıntı vardı)
Perşembe ve Cuma günü kontrol etmedim ve cumartesi günü iç camasirimda kan lekesi falan gördüm.
Size soracağım şey şu; ben Perşembe ve cuma kontrol etmedim fakat o günlerde ya durduysa ve cumartesi başladıysa? Adet hükmüne mi giriyor yoksa hastalık hükmüne mi giriyor yardımcı olur musunuz?
Ben 4 senedir adet düzensizliği yaşayan birisiyim. Her hafta da ya da 8 günde bir adet oluyorum. Süresi de 10-12 gün oluyor. Fakat geçen salı 10. Gün oldu ve kontrol edip gusül aldım (devam ediyordu ki Çarşamba da kanlı akıntı vardı)
Perşembe ve Cuma günü kontrol etmedim ve cumartesi günü iç camasirimda kan lekesi falan gördüm.
Size soracağım şey şu; ben Perşembe ve cuma kontrol etmedim fakat o günlerde ya durduysa ve cumartesi başladıysa? Adet hükmüne mi giriyor yoksa hastalık hükmüne mi giriyor yardımcı olur musunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer