Reglim ve çok sinirliyim durduk yere, nasil kendime gelirim?

Fabrika ayarlarim karisti galiba ilk defa boyle bi etki oluyo durduk yere ortada hicbi sey yok sadece Muharrem inceye, yavuz agarliogluna falan sinirlendim her şeyi parcalayasim var asiri sinirliyim ama onlara mi sinirliyim bundan emin bile degilim acayip sinirli hissediyorum en dipte napmam gerek ya noluyo mk
Reglim ve çok sinirliyim durduk yere, nasil kendime gelirim?
Cevapla