Fenomen olduğum etikette sıkça sorulan sorulara açıklık getirmek istedim, siz ne düşünüyorsunuz?

Merhabaa 🌸

Bugün burada bir konu hakkında açıklık getirmek istiyorum. Biliyorsunuz ki özel günler & hijyen etiketinde aylardır fenomenim. Bu etikette bir sürü sorular ve paylaşımlar yapıyorum çünkü buradaki misyonum bu.

Sürekli "Sen ayda kaç kere regl oluyorsun?"

"Sen yine mi regl oldun?"

"Regl konusunu amma da abarttın neden bu kadar soru soruyorsun?"

gibi soruları görmekten gına geldi, lütfen bu tür sorularınızı kendinize saklayın beni de bu konuda özgür bırakın, paylaşımlarımı görmemek bir tık uzağınızda olan "engelle" butonuna bakıyor bilin istedim..

Beni ve paylaşımlarımı seven herkese teşekkürler.. 🌸

Fenomen olduğum etikette sıkça sorulan sorulara açıklık getirmek istedim, siz ne düşünüyorsunuz?
Fenomen olduğum etikette sıkça sorulan sorulara açıklık getirmek istedim, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla