Merhabaa 🌸
Regl düzensizliği birçok kadının sorunudur. Peki sizce bu düzensizliğin en büyük sebebi nedir?

Merhabaa 🌸
Regl düzensizliği birçok kadının sorunudur. Peki sizce bu düzensizliğin en büyük sebebi nedir?

Valla ben bunu yıllarca yaşadım. Hem de öyle ufak tefek değil yani baya düzensizdi. En sonunda doktora gittiğimde çok sayıda kistin olduğunu bunun da düzensiz regl olmama sebep olduğunu söylemişti. Ama bunun dışında hormonlar, kilo alıp vermek, stres, mevsim geçişleri gibi bir sürü sebebi olabilir.
Regl gecikmesinin en önemli sebeplerinden mevsimsel faktörlerden aşırı stres ve gerginlikten üşütme sonrasında bu gecikmeler olabilir. Gebelikte buna bir sebeptir
Hızlı kilo alıp verme ya da iklim değişikliği falan olabilir
Yoğun sitres ve baskı altında kalma
Yeme bozuklukları
Erken menopoza girmek
ağır egzersiz
Erken menopoza girmek.
bazı kronik hastalıklar
hızlı kilo alma ve hızlı kilo verme
pıhtılaşma bozuklukları
böbrek hastalıkları
ani iklim ve çevre değişimleri
Düzensiz regl olmanıza yol açabilir
Yogun stres ve kaygı
Beslenme bozuklukları
Dişil enerjiyi reddetme
Kistler ve pkos
Stres olabilir
Stres
Evli ya da ilişkisi olan kimse için hamile olma tedirginliği
ya da hap alıyor ise ondan
stres
kaygı
endişe
uyku ve beslenme düzensizlikleri
hormonal durumu bozan tüm olumsuzluklar
Sanırım başta stres ve kaygı Daha sonra da mevsim geçişleri sebep oluyor
Condom kullanmayan biz. Stresi yeriyor kadına maalesef
Kanki sen regl mi oldun 😅
Bence fişne suyu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?