Regl gecikmesi yaşıyorum, benim durumumda olan var mı?

Arkadaslar bi konuda yardımınıza ihtiyacım var. En son reglimde 10 gün gecikme var yani gecen ay olan reglimim arasinda 40. gunumdeyim ama halen bende bi belirti yok. Gecen ay da 41. Gunfe adet olmustum. Normal adef aralığim 35 36 37 gün sürer ilk kez iki aydır boyle bisey yasiyorum. Gecen ay bi antidepresan icmiştim yeni baslamistim o etkiledi bu ay bi ilac kullanmadim neden boyle oldu anlamıyo egzersizde yapiyorum bisey olmuyo. Bi ara lekelenmem oldu kanama gelir gibi oldu bi iki damla geldi sonra daha gelmedi. Boyle bisey basina gelen ya da bi bilgisi olan var mı. Varsa lütfen yardimcı olur musunuz gerçekten zor durumdayim. Hani bi hamilelik şüphemde yok aslinda çünkü eşimde bende konurunuyoruz yani oda kendinden emin. Tarlusal alicaktim onuda recetesiz tahlilsiz vermiyolar lütfen yardimci olur musunuz😥😥😥😥😥😥😥

Regl gecikmesi yaşıyorum, benim durumumda olan var mı?
Cevapla