Regl gecikmesinin defalarca olması sıkıntı mıdır?

Geçtiğimiz 2 ay geçikmişti bu ay yine gecikti neden oluyor acaba
Regl gecikmesinin defalarca olması sıkıntı mıdır?
Cevapla