Regl üzerine konuşmak veya birine regl olduğunu söylemek ayıp mı?

Regl hakkında ne düşünuyorsunuz? Regl üzerine konuşmak ya da regl olduğunu söylemek ayıp mı?

Normal
Ayıp
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! :) Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Regl üzerine konuşmak veya birine regl olduğunu söylemek ayıp mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Regl üzerine konuşmak veya birine regl olduğunu söylemek ayıp mı?
Cevapla