Regl üzerine konuşmak ya da regl olduğunu söylemek normal mi yoksa ayıp mı?

Regl üzerine konuşmak ya da regl olduğunu söylemek normal mi yoksa ayıp mı? Yani sizin için reglden bahsetmek bir tabu mu?
Bence reglden bahsetmek gayet normal!
Bence reglden bahsetmek ayıp/tabu!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 😊 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Regl üzerine konuşmak ya da regl olduğunu söylemek normal mi yoksa ayıp mı?
Cevapla