AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Her ay hayvan gibi ağrı çekiyorum normal mi bu? Hiç doktora da gitmedim bununla ilgili
benimde dehşet ağrım oluyor
Yani aşırıysa bi görünmende fayda var ağrı olması normal tabi ama aşırısında sıkıntı olabilir bi doktora görün bence
Bazı regl çok kan bazı regl az kan geliyor. Sence normal midir
Evet normal kişiden kişiye değişiyor bu
kanama az olunca herhangi bi sorun var mı demek oluyor
Hayır kişiden kişiye değişiyor bu kiminde çok kiminde az kanama olur bir sorun yok yani
Erkekler Ne Diyor
sorularım:
1. regl yılda kaç defa olur?
2. regl ne kadar sürer?
3. neden kan kaybından bayılmıyorsunuz?
4. donunuzdaki görüntüye bakınca kendinizden tiksiniyor musunuz?
Her ay olduğu için yılda 12 defa olur düzenli olan birisi için geçerli bu tabi yani mormali bu.
Ne kadar sürdüğü kişiden kişiye göre değişiyor bazıları 1 hafta sürerken bazılarınınki 3 - 4 günde bitiyor 1 haftadan fazlası çok da normal değil.
Kan kaybediyoruz evet ama onun belirli bir miktarı var o miktara kadar kan kaybı normal ondan fazlası ise b12 eksikliğine ve kansızlığa sebep oluyor
Ben kendi adıma söyleyecek olursam çok tiksiniyorum ama alıştım ve mecbur o görüntüye katlanmak zorundayım
dusunuyorum da hani bu kan taa rahimden akip geliyor ya, icinizde o kanin akmasi olsun damlamasini falan hissediyormusunuz nasil bir his, rahatsiz edici degil mi yaa insanin icinde bir yerde bir seylerin aktigini hissetmek...
Maalesef hisediliyor ama sürekli değil yoğun olduğu günlerde hissediliyor daha çok. Özellikle de hapşurunca veya aniden öksürünce falan birden akıyor o sıcaklığı hissediyorsun çok rahatsız edici olsa da mecbur katlanıyoruz :)
Vallahi ilginc dusuncesi, hapsurunca ya da oksurunce noluyor birden buz kutlesinin dusmesi gibi kanlarin aktigini mi hissediyorsunuz rahimden bide sicak zaten genel olarak oraniz insan vucutu falan hani sicak olmaz mi dogal olarak zaten kan akinca neden ozellikle hissediyorsunuz ki. Bide tam olarak rahatsiz eden nedir hani disa akacak camasiriniza vs bulasak endisesi falan mi. Bide her aktiginda hissediliyor mu, simdi biliyorum gunun 7 24 akmiyor regl gunlerinde ara ara akip duruyor akip duruyormus ama diyelim gunde 3 4 artik kac kere akiyorsa hani her defasinda hissediyormusunuz "aha geliyor yine akiyor tekrar" gibisinden. Ya ne bicim deli sorularim var yaa kiz olmayinca insan merak ediyor iste kusura bakma... 🤐🙈
Yok hayır her defasında hissedilmiyor ve sürekli olarak da akmıyor kısa aralıklarla akıyor ve evet orası genel olarak sıcak ama kan daha sıcak olduğu için birden geldiğinde hissediyoruz :D bazen bir anda geliyor kan içeride birikiyor aniden hapşurunca karın kasları sıkılaşıyor ve kanın bir anda akmasına sebep oluyor doğal olarak çıktığını falan hissedebiliyoruz evet çamaşıra bulaşacak endişesi ayrı sıkıntı ped değiştirme endişesi ayrı kısacası zor
Valla degisikmis hee icinizde boyle bir seyin aktigini hissetmeniz sicak sicak falan😅o zaman seye benziyordur heralde kanin sicakligini hissediyorsaniz, hani iliskide erkegin seysini de hissediyormussunuz icine aktiginda ayni olay olmali heralde dimi, dimi diyorum sen yasadin mi biliyon mu bilmiyom tabi ama belki baska kizlarda falan biliyorsan eger😅bide insan oyle istedigi anda istedigi yerde ped olsun wc olsun bulunmaz ki, hani dolup tasar degismek zorunda kalirsin ama disardasin wc yok napiyorsunuz o zaman camasiriniza bulasmasina mecbur mu birakiyorsunuz, ordan da pantolonuza falan ee disardan da belki olmuyor mu ya da kokusu falan disa yansimiyor mu harbi sikinti hee🙈😅
Hayır kokusu dışarıya yansımıyor ve bu wc işini bir şekilde hallediyoruz çamaşıra bulaşmasına mecbur bırakmıyoruz tabii ki :D o içine akma olayını bilmiyorum yaşamadım ama illa ki hissediliyordur hatta hissiyatı regl gibidir muhtemelen
Yani bencede onlarin anlattiklarina gore ve senin dediklerine gore benziyor sanki. Halledin tabi canim obur turlu buyuk sikinti cunku😅kokusu nasil disariya gelmiyor, bide agir bir kokusu var falan diyorlar hani agir bir kokunun disari yansimasi cok olagan bir durum degil mi..
Evet kokusu yoğun ama dışarıya yansıyacak kadar değil ped emdiği için çok olağan bir durum değil
Vay be, kiz olmak😂neler neler😅valla merak ettiklerim bunlardi heralde genel olarak icerde olan seyler hareketlenmeler falan benim sorular bunlardi😁
Tamamdır 🙂
Tesekkur ederim yardimin ve vakit ayirdigin icin😇
Ne demek rica ederimm
Iyi aksamlar🙏😇
Herşeyini öncesını sonrasını merak edıyorum bıde neden psikolojık olarak çok sınırlı felan olunur
Hormonlardan dolayı oluyor
Bildiğimiz kan mı yoksa yapısı biraz farklı mı? Çok acı çekiyor musunuz?
Acı çekme durumu kişiden kişiye değişiyor ben hiç karın ağrısı çekmem mesela ama ağrıdan ağlayanlar bile var. Bildiğimiz kandan biraz daha yoğun bir kıvamı var ve renk olarak da bir tık daha koyu.
Merak ettiğim bir şey yok
Merakım yok kadınlar hakkında çoğu şeyi biliyorum
Surekli akıntı oluyormu nemzanlari oluyor ya da
Sürekli değil ama kısa kısa aralıklarla akıyor ilk gün az 2. ve 3. günü yoğun akıntı oluyor genelde
Peki tahrik olmak ya da ilişkiye girmek ya da mastürbasyon yapmak adetin durmasına neden oluyor mu
Hayır adet durmaz
Teskkur ederim
Rica ederim
Kuş aylarında mı daha zorlu oluyor yazın mı
Kış aylarında
Ha neden ki
Kat kat giyiniyoruz dışarıda değiştirmek daha zor oluyor
Ha anladım ağrısı daha fazla olmuyor ama di mi
Yok hayır aynı
Ha anladım
Çeşme gibi mi akıyor dermişim jfksjfjf
Evet genel olarak doğru
Normal zamanda düşükken cidden yükseklik yaşanıyor yani
Peki o zaman ne yapıyorsunuz sonuçta kan geliyor
Ben bir şey yapmıyorum :D diğerleri ne yapıyordur bilmem duşta falan yapıyorlardır belki öyle daha rahat oluyor
Himm