Merhabaa 🌸
Şahsen ben o gerginlikle bana iyi bir şey bile söylense ters algılıyorum 😅.
Ama en çok bana bir iş buyrulduğunda, "şunu yap, bunu yap" dendiğinde daha çok gerginleşiyorum.

Merhabaa 🌸
Şahsen ben o gerginlikle bana iyi bir şey bile söylense ters algılıyorum 😅.
Ama en çok bana bir iş buyrulduğunda, "şunu yap, bunu yap" dendiğinde daha çok gerginleşiyorum.

Merhaba,
Açıkçası bir kadının regl dönemi varsa hiç yanına bile yaklaşmam uğraşmam yani özellikle bazı kadınların bu durumu kullandığını da biliyorum bazı kadınların gerçekten sinir olduğunu da biliyorum, o yüzden böyle bir durumda iletişim kurmamayı tercih ederim kimsenin sinirini stresini çekemem aksi takdirde ben daha fazla kırıcı olurum.
O stresi atabileceği her türlü münakaşa idealdir. Tam tersi olarak uzak durmak da iyidir.
cut.
Bu yüzden regl döneminde çok fazla iletişim kurmamaya çalışıyorum. Gergin ve alıngan olduğum için çevremdeki insanların kalbini kırma olasılığı oldukça yüksek o yüzden sessiz sakin kalmak benim için en hayırlısı trip atıp birini kalbini kırmak istemem. Söylenilen her cümleyi yanlış anlama potansiyelim yüksek oluyor
Bu kesinlikle ben 😅
😄
Regl döneminde vücut daha ödemli görünüyor mesela. "Sen kilo mu aldın? Çok iştahlısın" gibi sözler sinirimi bozuyor.
O dönemde yemek içmek kadar doğal ne olabilir ayrıca kilo alınmışsa bile ne önemi var anlamıyorum insanları 🙄
"Abartıyorsun " "regl mi oldun " "saçmalama " vs bu tür şeyler söylendiğinde sinir krizi geçiriyorum.
Özel gününde misin denmesini ve tam özel güne denk gelmesi azıcık sinir zıplatıyor sjjs
Hicbirsey sõylenmemeli rahat birakilsa iyi sahsen ben kimseyi cekemem o dõnemde
Reglm ama bu benim her zaman ki Halim sanki sadece gizliyorum 😀
Yine regl dönemindesin belli" 😤
Sanki illa o dönemde gergin olmak zorundaymışız başka hiçbir sorunumuz olamazmış gibi 😏
Artı kendinin suçu yok tüm suç reglde algısı yaratıyorlar
🕯️🧘🏼♀️🕯️
Regl mi oldun?
Azıcık gergin olduğun belli olsun hemen o soruyu sorarlar zaten.
Bence ağrıyı abartıyorsun
bi de üstüne gidilmesi çok kötü bi durum
Sen neden boylesin hebele hubele
"Üf saçmalama çok abartıyorsun" lafı bence
Sakin ol hadi gel gezelim yemek yiyelim mi 😡
Napim, banane kelimeleri kan çıkartırım
Olumsuz tüm şeyleri duymak hoşuma gitmiyorr.
Saçmalama abartıyorsun deliriyorum bunları duyunca
'Belli yine dönemindesin' al kalası çak ağzına
Çok sinirli oluyorum
Kilo almışsın
Bence abartıyorsun denmemeli. hatta bence hiç kötü bir şey denmemeli kelimeleri özenle seçip konuşulmalı :D
Şu abartıyorsunuz diyenlere içimden neler diyorum bir bilsen 😅
İşte az çok tahmin ettiğim için asla demiyorum ben 😅
bi ara kiza sey demistim. kizim kaza yaptim iki gogsumde her biri senin vajinan kadar yarik oldu. ama senin kadar mizmizlanmiyodum. 😂 (tabi bunu gulerek ve saka olarak dedim cunku biliyirum duygusal degisimlerde yasiyonuz. bizide yoran zaten o ruh haliniz. )
Hadi kalk dışarı çıkalım.
Özellikle yazın hadi denize gidelim.
Onun ağrısı böbrek ağrısı gibidir. Genellikle böbrek ağrısıyla karıştırılır.
Fazla kız kardeşim ve bayan arkadaşım olduğu için iyi biliyorum.
Yapılan en büyük yanlış ilaç kullanılarak ağrının kesileceği hatası.
Bütün kadınlar biz kısa boylu erkeklere zaten sürekli regl olmuşlar gibi davrandıkları için biz ne desek kızıyorlar uzun boylular ne dese bayılıyorlar. Regl olsalar da olmasalar da bu gerçek pek değişmiyor.
acı çeken ve yerde yılan gibi kıvrılan regl acısı çeken bir kadına hiç bir şey söylenmemeli
çünkü koyun can derdinde kasap et derdinde sözü gerçekleşiyor
Çok sıkıntı valla sussan bile kızarlar. Her türlü fırçasını yiyeceksin abi kaçarı yok sinirini atacak o bir şekilde 😬
Gizliden yazıyorum mecburen şimdi bana da kızarsın diye beğen tiki yapamadım 😁😁😄😄
Aa kim bu acep
Acep kimmiş 😄😄
Meraktayım 😅
Fazla merak iyi değilmiş 🙊
Beğeni yaptım hadi kıyamadım
Kuşum söyleyerek burada reglli birisi varsa ve okursa ayıp olur. Onlara panda videoları atın 😂👌 kızan kız görmedim 😂
özel günlerde gergin olduğunuz için genelde yaklaşmıyorum :))
Erkekler yuzunden regl olmuş gibi davranan kızlar var bide
Çok abartıyosun şu regl şeysini derseniz muhtemelen dauak yersiniz 😂😂
👋 Bak hazır elimiz dayak için 😅
Senn hastasin yat dinlen 5 gun sonra gorusuruz denir 🙃
En iyisi o kadınla konuşmamak
Dovesim geliyor
Ama kendini bilen birisiyse o zaman bile metanetini koruyor
Tabi efendim , hemen efendim siz nasil uygun gorurseniz efendim hay hay hemen efendim , demeniz lazim o zaman sinirlenmiyolar
Kilomu aldın 😂 Heralde parçalar.
O cümleyi duyduğumuz an sinir kat sayımız artıyor 😅
hiç konuşmamak en iyisi.
Uzak durmak en iyisi.
Kesin regl oldun ondan böyle davranıyorsun
Çok şey var mesela dışarı çıkmaya zorlamak
Çok gerginsin bu aralar, regl mi oldun yoksa? 😄
Niye bu kadar gerginsin
Yat uyu şımarma 😄
Püü ayıp ayıp
Kilo mu aldın sen
pes ettim hiç bişey söylemicem sana 😊
Dünya üçgen dese tamam diyeceksin 🤣
İyi misin demeyin 😂😂
Hiç bir söz😅
Sen kilo mu aldın 🫢
Saattli bomba misali
Gerginken hiç çekilmiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?