Regl dönemimde sızıntı olmaması için ne yapmalıyım?

Ağrıya bile katlanırım, ama sızması çok rezil bir durum ve maalesef toplum yeterince anlayışlı olmadığı için uzaylı görmüş gibi bakan bakışlara maruz kalmaktan korkuyorum. Cidden sağlam bir yöntemi var mı? 4 ped de koysam yine sızıyor...

(kanı ilaç dışında kendi yöntemlerimle azaltabilir miyim, biliyorsanız, söylerseniz çok mutlu olurumm)

Regl dönemimde sızıntı olmaması için ne yapmalıyım?
Cevapla