Regl sancım bir türlü geçmiyor, ne yapmalıyım?

Adet düzensizliği nedeniyle doktora gittim. Yasmin tableti verdi ve 21 gün kullanıp ara verip bir hafta daha kullanmamı söyledi. 21 günüm doldu ve dün regl oldum. Önceden adet sancım olmazken dinden beri adet sancım geçmiyor. İğne oldum ve ağrı kesici içtim biraz bile ağrımı kesmedi. Ne yapmam gerekiyor?
Regl sancım bir türlü geçmiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla