Merhabaa 🌸
O ağrı benim tüm enerjimi alıp götürüyor resmen hiçbir şey yapmaya halim olmuyor.
Regl ağrısı enerjinizden alıp götürüyor mu?

Merhabaa 🌸
O ağrı benim tüm enerjimi alıp götürüyor resmen hiçbir şey yapmaya halim olmuyor.
Regl ağrısı enerjinizden alıp götürüyor mu?

Kızlara sabır verssin
2. cocuk sonrasi sadece kan aktigini görüyosun 😄
Ağrı felan kalmıyor yani
Hayir gram agri olmuyor
Doğumdan sonra ağrı olmadığını bende duymuştum.
Ilkte hafifledi 2. cocuktan sonra hic kalmadi
İyi bir şey miş bu çocuktan önce var mıydı
Cocuktan önce ölüyordum agridan
Hım kötü imiş o düzenli cinsel ilişkinin bile regl ağrısına faylalı olduğu söyleniyor doğru mu
Dogru
O zaman bekarken daha kötüdür senin
tabi doğal olarak çocuk sahibi olacakları yaşlarda başka işlerle meşgul olduklarından başlarına bunlar geliyor doğaya biyolojiye suni gerekçelerle aykırı hareket edildikçe sürekli yeni bir sorun çıkıyor
Napıyım sırf bu yüzden evleniyim mi 🤣
orası sana kalmış ben genel konuşuyorum
İlk birinci gün ve ikinci gün ağrısından geberiyorum o yüzden bana o gün ellemesinler sadece dediklerimi yapsınlar😂😂
Ahaha aynı ben
İlk iki gün yemek yemiyorum su içmiyorum acilde serum takıyorlar
Çok fenaymış 🙄
Evet kistlerim yüzünden
Çook geçmiş olsun 🌸
Teşekkür ederim sis 💋❤️
Evet her ay oluyor kalıcı bir hastalık tedavisi yok
Hangi hayatın kalitesi odkfl ağrı kesici iğneler olmasa rahmimi söküp atasım geliyo skfm
O kadar kötü mü
Deme yaa 🙄
Kanka tahmin bile edemezsin doğum sancısı çekiyorum
Ben kış aylarında öyle oluyorum genelde
Yaz kış fark etmez ruhumu teslim ediyorum kdkf
Tıp şuna bir çare bulamadı hala ya
Sana tavsiyem ilk kanama başlayınca ağrı kesici içmen daha az sancı çekersin çaylar şunlar bunlar boş hep
Ağrı kesici zararlı değil mi
Yok ya öyle avuç avuç içmezsen bilinçsiz kullanmazsan bir zararı olmuyor hatta doktorun benim gibilere söylediği cümleyi alıntılayayım yapacak bir şey yok tatlım dayanamıyorsan ağrı kesici yazmamı ister misin kdkf
Çok zor bir durum ya her ay ama evlenince felan düzene girer derler ama
Aynen bak haklısın bi bakıma
Menepoz dışında yok çaresi 🤦🤦
@visnelibrowni_ ben mi
Vardır illaki
İşe bile gidemiyordum artık. Sorun yaşadım sürekli. Parol Plus a başladım arkadaşım da benim gibiydi o söyledi iyi ki başlamışım. Reglinin ilk günü hastaneye gitmekten kurtuldum.
Kesinlikle evet, ağrıdan baygınlık geçireceğimi düşünüyorum bazen
bazen o kadar çok ağrım oluyor ki hiç bi şeye odaklanamıyorum
düşürmüyor çünkü bende ağrı yapmıyor
Çok şanslısın o halde.
aynen sanırım tüm şansımı orada harcadım lmfklsd :D
aslında düşürüyordu. Artık düşürmüyor doktor önerisiyle Parol Plus a başladım her regl dönemim rahat geçiyor artık.
Maalesef enerjim düşüyonhalim kalmıyor
Artık düşürmüyor:-)
düşürüyor
Cok degil
Nefesim kesiliyor
Fazlasiyla
Evet mahvediyor
Ilk gün evet
Olsaydı düşürürdü
Yaşlı kadınlara sorun, neymiş yöntemleri yahu onlar doğum yaparken bu kadar kıvranmıyordu
Senin özgür ve mükemmel hayat kaliteni hiçbir şey düşüremez düşürmemeli
Hayır öyle sorunum yok 😂
yani partnerimin düşünce benimde düşüyor :)
Hayir, bende sorun yok
Evet. Okullar tatil
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?