Regl dönemi için hangi itici sözler söyleniyor cevaplar için teşekkürler.


AyYıldız0110 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
#SelamGençlik 🍀🍀
Sağlıklı olarak algılanması gereken ve regl olduğu için mutlu olması gereken bir kadının gerek aile içinde gerek toplumda "hasta" olarak nitelendirilmesine kesinlikle hoşgörüm ve rızam yok! Net! 🍀🍀
#TubaSueda ✌️✌️🍀🍀
Bir kadın sinirli olduğunda hemen regl misin diyen erkeklere sinir oluyorum. Bunun sebebini neden regle bağlıyorlar ki başka şeyler de olabilir.
hasta olmak deyimi ben ömrümde böylesi saçma bi söylem görmedim neyin hastalığı bu regl hastalık değildir bilemiş sağlıklı olduğunun göstergesidir!
Gazdır o gaz!
Boşaltım yapmadığın için agriyordur karnın filan filan.
En çok da annem diyo sende oluyon mübarek biraz insaf ya😠
Bazıları kirliyim müsait değilim derler ya ona kıl oluyorum. Kızların yaradılışında olan bişey. Neyin kirliliği 🤬
Bana iyi bir şey de söylense çok itici geliyor , yemekler gibi insanlarda soğuyor gözümde
geçer her ay gördüğüm şey abartma diyiyorlar ya sinir olıyom
" başımıza bela mı olacaksın"
Abartiyorsunuz en sevmediğim laf
Ay bişe olmaz geçer diyorlar ya deliriyorum yaa
canın çikolata istiyordur şimdi...
Ana vatan kan ağlıyo
Kokuyorsun
Çok var hangi birini sayayım
Ayy ağrın mı varr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?