Gizli Üye(25-29)+1 yılEski mitolojidede böyle bir şey var regl dönemlerindeyken kadınlar, erkeklere daha ilgi çekici gelirmiş kokuları gülüşleri saçının parlaklığına kadar değişirmiş bu yüzden o dönemlerde cinsel olarak daha yüksek sıcak oluyoruz yumurtlama dönemimiz hamileliğe nesil devamlılığına en uygun zamanlar oluyor ovalasyon günlerimiz kadınlar o dönemlerde daha hassas duygusal takılmak isterlermiş hatta ormanda tek başlarına vakit geçirirlermiş kadın evine dönünce erkek kutlama yaparmış öyle aklıma geldi anlatmak istedim ahahahhahaha
46 Yorumla
Soran+1 yılŞu an bu niye dendi lxldşdşdşdldpd
Soran+1 yılİyi bari şu yaz mevsiminde olan terli kokum daha iyi geliyorsa ona ne mutlu bana kdlslslslsls
Cevap sahibi+1 yılTestesteron salgılıyorsun elbet çekici gelir hatta sevdiğimiz insanların kokusu bize kötü gelmez
Soran+1 yılHmm ney nasıl yani? Ben ter kokunca ona bu güzel mi geliyor? Cidden mi yaa?
Cevap sahibi+1 yılGerçek sevgi varsa öyleymiş ben deneyimlemedim kuzum valla sen dene
Soran+1 yılHmm e mükemmel yaa sevdim bunu 😊. Onun kokusu gibisi yok zaten. Mis kokulum benim yerim onu oyy😇. Denerim bakalım bakalım. O zaman full ilgi var regl dönemi için yihuu
En İyi Cevaplar
+1 yılValla bana böyle yapan birisi olsa yani sevdiğim sanırım sinirlerim bozulur beni uzak dursun ilgi sıkar beni bunaltir saçma gelir mutlu edecekken daha çok üzer beni o dönem yanlız olmayı dinlenmeyi isterim ben üzerime gelen olmasın ne saçma bu dediklerin yani bana göre böyle hoşuna giden kızlar seven kızlarda vardır herkes farklıdır tabi
41 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum hiç başıma gelmedi hoşuma gitmez gitmeyeceğini biliyorum yani ben böyle hiç görüp duymadım benim hoşuma gitmez yani benim gerçek hayatda annem felan konusunu açsa kızarım yani evli olsam belki evlilik hayatım da alışabilirim zamla ama zaman alır ben yanlız kalmayı tercih ederim zaten napabilir ki ben dinlenmek isterim en çok başka bir şey istemem zaten o kadar abur cubur tüleden birisi de degilim o dönem ve bu benim düsuncem tercihim senin değil yani birakta ilerde eşim olacak kişiyle benim aramda olsun nasıl olacaksa yani seni felan ilgilendirmiyor benim görüşüm düşüncem hayatım yani
Kızlar Ne Diyor
+1 yılistediğim şey bu düşünce ve davranış. benim durumum da tam tersi o zaman bana ağır iş yaptırırlar, kavga ederler, moralimi bozarlar, ilginin aksine trip bile çekerim bide bunları dile getirsem haksız olan ben misin gibi nazlanma, abartma, herkes regl oluyor vs vs şeyler söyleyip üste çıkarlar. yaşadığım durum zaten yeterince kötü değilmiş gibi daha da berbat bi duruma dönüştürürler
16 Yorumla
Soran+1 yılHiç hoş değil işte bu. Ben zaten sevdiğime de diyorum bir evlenelim seni prensesler gibi yaşatmak istiyorum söz veriyorum diye
- +1 yıl
fazla ilgi de iyi değil bir yerden sonra boğucu gelir
- +1 yıl
Yanlış yapıyorsun yine...
Prensesler gibi yaşatamadığın gün başkasına gider..
Mühim olan bayrağı birlikte gögüslemek.
Soran+1 yılYok o da bana öyle o yüzden sorun yok
Soran+1 yılZaten öyle ki işte. Bence her kadını veya her erkeği bir tutmayın derim
u +1 yılÖncelikle kutlarım seni. Adam olmak her erkeğe nasip olmuyor. İyi kadınları el üstünde tutan değerini bilen yormayan ilgisiyle diri tutan hassas dönemlerinde yanında olan anlayışlı kültürlü adamlar lazım.✨😇
24 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten teşekkür ederim sağolun. Yani evet bence de sevgilin sonuçta o kişi ve o senin bir emanetin ve ona en iyi şekilde bakmak zorundasın. Yani değişmiycem ben ve umarım sizde hatta mutlu olmayı hakeden herkes doğru kişilerle mutlu olur umarım 🙂🙏🏻
- +1 yıl
Sizi yetiştiren annenin ellerinden öperim. Umarım ben de evlilik yaparsam ilerde böyle bir evlada sahip olurum. 🙏🏻🌸Çok teşekkür ediyorum ben de sana Allah sevginin de mutluluğun da insanın da en iyisini iliklesin yüreğimize hiç değişme 🙏🏻😇✨
Soran+1 yılYaa ama teşekkür ederim cidden çok mutlu oldum şu an 😊. Umarım olursunuz ki neden olmasın. Siz doğru yetiştirmeye çalışın ve gerisini ona bırakın ama umarım olur 😊. Ben teşekkür ederim umarım sizde doğru insanla bir ömür mutlu olursunuz diyorum 🙏🏻
- +1 yıl
Cümlemiz inşallah 🙏🏻🌈🎈✨✨🧿
Ayyy her kıza lazım böyle biri tamda ihtiyaç olan şey kızlar böyle şeylere daha çok düşer çiçekle şiirle değil ve sürekli trip atan biriyle değil aradığım karakter bu çünkü o dönemde başka birine dönüşüyoruz kimisi bu sebepten ötürü sevgilisini bırakıyor ya da terk ediliyor
03 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle öyle katılıyorum. Önemli olan onu anlamak ve sonuna kadar destek olmak bu zor zamanında
Soran+1 yılKesinlikle öyle
+1 yılTabii ki kötü. O dönemde ekstra ilgi istemiyoruz aslında. Sadece her zamankinden daha tahammülsüz oluyoruz ve bizi anlamanızı istiyoruz. Yani trip atınca bir sebep aramayın veya küsmeyin olabilir deyin. Senin yaptığın çok abartılı. Şahsen sevgilim bunları yaparsa ondan soğurum, bu kadarı fazla olurdu.
04 Yorumla
Soran+1 yılE bundan da soğuyorsan ohoo ama
- +1 yıl
@Mrtol1453 Fazla ilgi her kızı boğar.
+1 yıl🤣tüm kızların kalbini erittiniz bayım, kolay gelsin😊
26 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim hanımefendi ama kalpleri kendilerinde kalsın. Benim kalbim sadece ve sadece bir kadına ait ve hep onun olacak 😊
- +1 yıl
Rica ederim.
Ne güzel umarım hoşlarınız hep kalıcı olur🙏 - +1 yıl
Hisleriniz*
Soran+1 yılTeşekkür ederim amin 🙏🏻. Yok ben onun cidden kalbine aşığım ve bu değişmeyecek de inanıyorum 🙏🏻
- +1 yıl
Bazen hicbir şey hesapladığımız gibi gitmeyebiliyor.
Çok dikkatli olun, iyi gunler🌹
Soran+1 yılTeşekkür ederim hanımefendi sağolun. Yani ben elimden geleni yapıcam ki gerisi de zaten benle alakalı olamaz olursa da içim rahat olur bari. İyi günler 🙏🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızlar olarak ne istediğimizi iyice şaşırdık eğer karşınızdakini seviyorsanız gerçekten ama ilgisi sizi rahatsız etmez , bunaltmaz. Sevgisiz kalpleriniz için bahaneniz çok ilgili sıkıyor ve darlıyor gibi ifadeler kullanıyorsunuz erkek , kadın fark etmiyor sevmeyen insan bundan rahatsız olur ayrıca yaptığın şey çok güzel regl olunca kendimizi çok mutsuz ve depresif hissederiz senin gibilerin var olması hala çok iyi lütfen bu ince düşüncelerinden vazgeçme
11 Yorumla
Soran+1 yılYok asla vazgeçmem teşekkür ederim sağolun 🙏🏻
Gizli Üye(25-29)+1 yılMilletteki anlayışa bak ben regl olduğumda manita ağzın kanamıyor ya diyor lol işin şakasını bir kenara bırakırsak ciddili ağrı kesici serum yaptırıp 10 saat çalışıp şımarmaya hiç hakkım olmadı hem de çok ağır geçiriyorum ben regli. Pms yaşamak bile sınıfsal. Migrenim tutmasın diye adet olunca olmadan hemen önce migren ilacını atıyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm yani cidden çok geçmiş olsun efendim umarım daha iyi olursunuz ve daha iyi geçer ama anlayış bence çok önemli ki zor bir dönem kadınlar için
+1 yılBen reglken 10 kere sevgilimden nefret edip kendi içimde ayrılırken 11 sefer onu özleyip dahada fazla arzuluyorum. Çok saçma bi duygu 🥴
23 Yorumla- +1 yıl
Kova kadınları genelde öyle 😂
- +1 yıl
Yok yaa ben oğlak aslındaa
- +1 yıl
Ama kesinlikle benimle artı ilgilenmesini istiyorum
Bence çok iyi ya sen harika bir adamsın regl dönemimde benimle bu kadar ilgilenen bir erkek arkadaşım hiç olmadı
10 Yorumla
+1 yılİlgi güzeldir ama çok aşırıya da kaçma regl döneminde zaten duygusal hormonlar dengesşz olduğu için aşırı olan her şey sinir bozucuya dönüşür durduk yere nefret ediverir her şeyden
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm anladım teşekkür ederim
Kişiye göre değişir bu ilgi mevzusu..
Sevgilin rahatsız olsaydı zaten belli ederdi diye düşünüyorum. Sorun yoksa devam et. Sonuçta sen de, o da bunu sorun etmiyor...01 Yorumla
Soran+1 yılElbette değil ve iyi geliyor ki o da bana karşı öyle mükemmel yani
Senin kardeşin falan var mı ben evlenmek istiyorum 🤣
32 Yorumla
Soran+1 yılAbla çocuk yaa kardeşim 😅yani küçücük
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen regl olduğumda eşime daha yakın oluyorum ne bileyim daha çok öpüp sarılıyoruz. ozel bir ilgi beklediğimizden değil her ay olan bir şeye aşırı ilgi gösterilmez
10 Yorumla
+1 yılBiri bana bu kadar düşkün olsa iki dk düşünmem direkt nikah dairesine giderdim 😍 sevgilin çok şanslı. Ama dünyada böyle erkek yok maalesef 😢
118 Yorumla- +1 yıl
İşte o da bize denk gelmez. Bizdeki şansı...😢
- +1 yıl
Yok ya gelmez 😂ben en iyisi derslerime yoğunlaşayım aşk meşk yalan 😂
- +1 yıl
Teşekkürler 😋
- +1 yıl
@Mrtol1453 genel konuşmayalım 😂 ben her zaman sevdiğime kıymet vermişimdir ( biraz çektirmiş de olabilirim ama onun dışında çok fedakarlık yaptım ve sadıktım😂)
- +1 yıl
genel konuşmayı bende sevmiyorum valla ama ben daha çok sevipte kıymeti bilinen bi erkek ya da kadın göremedim hep pişman oluyorum değişmek mi gerek anlamıyorum ki ben sevdiğimle gerçekten bebeğim gibi ilgileniyorum zâten romantizmde biraz fazla yüksek levelliyim :p sürekli güldürüp mutlu ediyorum ne kadar kıymetli olduğunu ne kadar sevdiğimi fazlasıyla hissettiriyorum ama anlamıyorum nidense kıymet bilemiyorlar sözlerim ne kadar dilimden değilde kalbimden dökülsede inanamıyorlar bu zamanda bu kadar çok sevilmeyi kaldıramıyorlar herhalde altında bir şeyler arıyorlar yapmacık mı geliyor noluyor anlamıyorum ki ben sevmeyi seviyorum bence olması gerekende bu sonuçta sevgilim olmuş onu sevmeyeyimde kimi seveyim dimi
- +1 yıl
Haklısın da knk devir o kadar pis kötü oldu ki kimse kimseyi çıkarsız seveceğine inanmıyor 😊
- +1 yıl
Sevgilin ters mi yapıyor?
- +1 yıl
he yok ters yapmıyorda yani ne kadar çok seversen sev o kadar değersiz gibi mi oluyor ilişkinin ciddiyeti azalıyor gibi geldi gözlemlediğim kadarıyla bende tam çözemedim sevgilin dedinde galbim çıt oldu ya ben çok bahtsızım bu konuda ömrüm boyunca tek bi kadını sevmek istiyordum o yüzden olgunlaşana kadar aşktan uzak durmanın bilincindeydim hep ilk sevgilim bu sene oldu 19 yaşına kadar hep uzak durmuştum ama maalesef çok kısa bi ilişki yaşadım 6 aydır galbim üşüyor
- +1 yıl
Anladım hayırlısı iyi geceler 🙂
Soran+1 yılElbette ki var. Nasıl böyle kızlar varsa erkekler de var. O da benim için öyle ve birbirimizin kıymetini sonuna kadar bilmeye çalışıyoruz. Benim için de en doğrusu budur. Umarım sizde doğru insanı bulursunuz🙏🏻
- +1 yıl
Teşekkürler. 🤗 😊
+1 yılRegliyi aşırı abartıyorlar
Sırf ilgi içinde yapılmaz be12 Yorumla- +1 yıl
Yo ağrıyor
Çok iyi valla evdekiler regl halimle hizmet bekliyor yemek yap temizlik yap bilmem ne bilmem ne kasık ağrısıylada olmuyor bayılcak gibi oluyor. Gelecekteki sevgilimden tek beklentim anlayışlı olması
00 YorumlaMaşallah sübhanallah 🙏🏻 ne güzel insanlar var yahu bu soru troll falan mı haha <3
04 Yorumla
Soran+1 yılYok bee teşekkür ederim 😅. Yani trol falan değil ama sağolun 🙏🏻
Soran+1 yılHahaha iyiymiş yani neden olmasın hayat getirir inşallah 🙏🏻. Sıkmayın canınızı olur yaa
+1 yılBu soruyu görene kadar böyle birine ihtiyacım olduğunu bilmiyordum
04 Yorumla
Soran+1 yılHmm umarım bulursunuz sizde böyle birini 🙏🏻
- +1 yıl
Hayat benim gibilere afedersin nah çekiyor kardeşim kusura bakma
Soran+1 yılAnladım üzüldüm sizin adınıza ama yine de umudunuzu yitirmeyin be
- +1 yıl
Denerim bir gün 🕯️
Gizli Üye(18-24)+1 yılİlgi tabiki önemli hatta bu haftalarda çok daha duygusal, çok daha sinirli olabiliyoruz bu yüzden siz erkeklerin (özellikle sevgililerimizin) söylediğiniz bir söz hafta boyunca ağlamamıza sebep olabiliyor bu süreçte ne kadar sinirlensekte bunun sadece o durumdan ibaret olduğunu bilmeniz bizi mutlu eder ve bu hafta zaten kızlar için o kadar zorken daha fazla destek ve daha fazla ilgi beklememiz gayet normal :))
01 Yorumla
Soran+1 yılSonuna kadar katılıyorum. Sevdiğimize iyi bakmak onu anlamak için elimizden gelen her şeyi yapmak zorundayız
+1 yılNormalden farklı davranması sinir eder beni bir de yok mu işte sıcak su torbası koy duş al vs demeleri... sadece inatlaşmayin yeter bize alışkınız zaten
12 Yorumla- +1 yıl
Düşünmesi değil de regl ayrıcalığı yapması evet sinirimi bozat
+1 yılCok güzel ama bide of ya kaç gün beklicez diye kızan var sanki bizim elimizde
02 Yorumla
Soran+1 yılİşte o iğrenç bir düşünce yapısı. O tiplerden uzak durun derim. 🙏🏻
- +1 yıl
Tabiki asla durmam yanında herşeyi yapabilir mantık ta
+1 yılBu model bime ne zaman gelir 😂
Sen muhteşemsin 🌸01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim hanımefendi sağolun 🙏🏻
+1 yıltamamda aynı soruyu neden elli kere soruyosun anladık
01 Yorumla
Soran+1 yılE cevap gelmedi.
+1 yılHelal olsun senin gibi erkekler neden bize denk gelmiyor anlamıyorum ya maşallah diyim 😅darısı bizim başımıza her kadın ilgi ister böyle olun böyle olmaya devam edin
24 Yorumla
Soran+1 yılUmarım bulursunuz sizde doğru insanı. Bende onu buldum ve onun için elimden geleni yapmaya çalışıyorum 🙏🏻
Soran+1 yılYani teşekkür ederim kardeşim benim 🙏🏻. Darısı senin de başına
+1 yılbu zamanda böyle seven biri.. maşallah ya 🧿 düşünmek ilgilenmek asla kötü bir şey değil özellikle aslında o dönemlerimizde ilgilenmeye ihtiyacımız var duygusallaşıyoruz çünkü. umarım hep böyle güzel devam edersinizz 🧿🙏🏼🙏🏼
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim sağolun hanımefendi bende öyle düşünüyorum. Darısı başınıza 🙏🏻
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin gerçek olmadığını şaka olduğunu düşünüyorum 😂 eğer gerçeksen tebrik ederim hanımköye muhtar seçildiniz 😂 neyse devam et güzel bisey
02 Yorumla
Soran+1 yılYok gerçeğim ve teşekkür ederim sağolun
Regliyken de ilgi isteniyor evet ama hamileyken çok daha fazla isteniyo sevilmek şefkat istoyo bir hamilenin ilk önce kendisine şefkat göstereceksin sonrada bebeğini seveceksin hormonlar tavan ben ağlamaya gidiyorum
04 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle katılıyorum. Zaten o bir hamile olsun ileride evlenirsek Allahım ben her şeyi yapıcam ona 😊
Soran+1 yılE şaka gibi yav off. Hamileyken zaten alttan almak lazım ki hele böyle de yapılır mı neyse. Teşekkür ederim ablacım sağolun umarım mutlu oluruz daima 🙏🏻.
+1 yılYa sen ne tatlisin yaaaa Sevgilin cok Sansli yaa asiri tatlisin 😍❤️🥺🥰🥰 Cok dogru yapiyorsun
30 Yorumla
+1 yılregl döneminde ilgili olmak iyidir ama abartma sakın tersler seni sıkılır bunun sebebide çektiği ağrıdır
10 YorumlaIlgiyi severiz evet ama regl döneminde gereksiz fazla ilgi kesinlikle boğar tabiki kişiden kişiye değişir ama geneli böyledir (açıkca partnerine sorabilirsin bu soruyu regl döneminde sana ilgi göstermemden hoşlanıyor musun diye )
10 Yorumla- Daha fazla (39)
Erkekler Ne Diyor
+1 yılKardeşim yaşın farketmez kardeşiz kim ne derse desin hayat senin hayatın hayatındaki de senin yaşam kaynağın çok iyi yapıyorsun aynen devam kim ne derse desin layt desin kılıbık desin karı köylü desin adam değilsin desin abi her şey ya her şey desinler senin sevdiğin yanında mı? Yanında mutlumusun mutlu bitti baba bitti söz bitti mürekkep bitti laf bitti her şey bitti seven sevdiğiyle mutlu olsun ciyerim keşke herkes mutlu olsa bende senin gibiydim 7 senemi verdim beni terketti yine de iyi olsun mutlu olsun yüzü gülsün ayağına taş değmesin her şey gönlünce olsun bana yeter 6 yıl oldu ayrılalı 6 yıldır hiç bir bayanla konuşmuşluğum herhangi münasebetim yok umarım benimde bi sevdiğim olur bende senin gibi yapardım yine olsun yine yaparım kaybeden ben kazanan o olsun kim olursa olsun mutlu olsun tebrik ederim aynen devam hasta mı? Oldu çorba yap vitamin desteği ayağına sıcak su torbası koy başı mi ağrıyor ağrı kesici al başına masaj yap regly mi oldu melisa papatya çayı yap karnını ov bi git mi dedi git abi mutlu et mutlu ol olay bu
33 Yorumla
Soran+1 yılAbicim adamsın sen. Dediklerine de sonuna kadar katılıyorum. Ne derlerse desin en doğrusu cidden bu. Yani bende öyle yapmaya çalışıyorum ki zaten de elimde olmuyor ama umarım sende mutlu olursun hep 🙏🏻
- +1 yıl
Allah razı olsun ya nasip herkes gibi Rabbim benim de nasibim kısmetimi bir gün çıkarır elbet allah var gam yok 😉 hayat kısa mutlu et mutlu ol ciyerim allaha emanet
Soran+1 yılEyvallah sende öyle 🙏🏻
Gizli Üye(30-35)+1 yıliyi kolpa sıkıyorsun millet de harbi enayi yedi resmen şu yazdığının hepsi düpedüz senaryo.. senin hiç sevgilin yok ve olmadı da sadece bu uzun süreli yokluktan duyguların öyle yoğunlaşmış ki yapmak istediklerini buradan kadınlara empoze ediyorsun. Fakat sevgilin olsa bu söylediklerini sadece bir kaç hafta yapabilirsin bunu sen de biliyorsun gayet. Yokluğun getirdiği acı senin psikolojini bozmuş yazık sana. Zaten şu şekilde söylemeden belli "sonunda regl oldu " buradan ilkkez olduğunu vurguluyorsun istemsizce çünkü bunu bir kez geçirdin aklından. Bu anlattığın olay gerçek olsaydı sonunda regl oldu değil " yine regl oldu" şeklinde başlardı cümlen. bundan sonra insanları kandırırken iyi düşün derim. Bol şans..
01 Yorumla
Soran+1 yılAbicim buradan okuma özürlü olduğunu kanıtladın 😂. Yine kelimesi de var cümlenin sonuna doğru ve cümle devrik tamamen. Daha iyi okumanı tavsiye ederim iyi günler ve ayrıca bıkmadan her ay yapıyorum ve hepte yaparım. Darısı senin de başına
Öncelikle bu hassasiyetiniz ve ilgi ve alakanızdan dolayı örnek bi partnersiniz tebrik ederim tatbiki empati her zaman yapmalı ve sağduyulu olmamız gerektiğini düşünüyorum yani benim henüz O kadar sevebileceğim biri henüz ufukta görünmüyor 🧚♂️😇😍
11 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle bende öyle düşünüyorum ve gerçekten çok teşekkür ederim. Umarım olur yaa inanın bana doğru insan olunca mükemmel bir şey bunlar 😊
sevdiğini bebeğiymiş gibi sevmek çok güzel bir şey ama böyle güzel sevince herhalde değersizleşiyor muyuz noluyor bilmiyorum hep üzüyorlar kıymet bilemiyorlar :(
15 Yorumla
Soran+1 yılDoğru insanı bekle kardeşim. İnan bana onu bulunca anlıyorsun ki değiyor
Soran+1 yılBulur ya umarım sıkma canını. Doğru kişiyi bulunca inan bana dünya bile bir başka gelicek sana 🙂
Soran+1 yılAynen öyle haklısın hadi inşallah 🙂
Her şeyin fazlası zarar, kararını bilmek lazım. Tabi ki hormonların dengesinin tepe taklak olduğu bir dönem olduğundan, normalden biraz daha hassas olmakta fayda var ama elden ayaktan düşmedi ya sonuçta. Biraz abartmışsın bence. Senin de hasta olacağın, belki halsizlikten ayağa kalkamayacağın zamanlar olabilir ve hanımefendi senden aynı ilgiyi bekleyebilir. İnsanoğlu rahata, lükse çabuk alışır.
01 Yorumla
Soran+1 yılYok o aşırı anlayışlı bana karşı ki o da zaten çok ilgili
+1 yılabi neden 5 dakika sonra ölecekmiş gibi davranıyosun ki, bu sonuçta normal bi süreç her yaştan dişinin başına geliyo bu menopoz dönemine girene kadar hatta sağlıklı bir dişi olduğunu belirtir. Evet ağrı yapıyor evet ilgilenmek gerekiyor ama 5 dakika sonra ölecekmiş gibi daavranmak BENCE yanlış bi durum
00 Yorumla
+1 yılNe gerek var o kadar ilgiye iyi misin oğlum bırak kasma sen ağzınla git serçe tut martı tut birgün popona tekme koyabilir bu varlıklar ama paran olsun koy çocuk karınlarına tamam herşeyi olursun boş ver oğlum boş ver hiçbirine eşi bulunmaz gibi davranma nihayetinde çiğ süt emmiş onlarda boş ver kasma kendini ortada git relax ol
04 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka ama yav? Bu zihniyetin de hiç hoş değil ki işte
- +1 yıl
Görüşüme katılmayabilirsin bu sadece bir görüş benim hayattan gördüklerim çok bildiğim için değil ama zararı yok aklının bir yerinde bulunsun diye dedim sen bilirsin kral
Soran+1 yılPeki teşekkürler. Bana ters bu ama sağol 🙏🏻
- +1 yıl
Rica ederim paşam
Gizli Üye(36-45)+1 yılValla üstad senin dediklererin fazlası var eksiği yok, aynısını bende yaptım onun için ama ne oldu allah razı olsun aldattı gitti elin adamına, ha sonra pişman oldu geri dönmek istedi ama ben kabul etmedim bi yapan bi daha yapar, şunu anladım kime fazla ilgi versek ilk bıraktıgı kazık attıgı biz oluyoruz ne yazıkki 👍
04 Yorumla
Soran+1 yılBen yinede bu düşünceye inanmak istemiyorum çünkü herkes aynı değildir ama teşekkür ederim 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yılÜstad bende inanıyorum, çok güzel bi düşünce ama sonu hep hüsran genelde 👍 sadece bunu belirtmek istedim
Soran+1 yılAnladım ama o da bana karşı gerçekten böyle ve sonu iyi bitecek bu hikayenin inşallah
Cevap sahibi+1 yılHadi inşallah 🙏🙏
Gizli Üye(36-45)+1 yılNiyet iyi
Ama sonuç o kadar da iyi olmayabilir...
Kadınlar bir süre sonra " Höt" diyen erkek ararlar...
Çok anlayışlı erkek isterler ama gidip hödük oğlu hödük ile evlenirler
Yani hiç ilgilenme demiyorum ama etrafında pervane olman doğru değil...
Benden sana bir abi tavsiyesi
03 Yorumla
Soran+1 yılYok benim sevgilim öyle seviyor ki kendisi de öyle ama gerçekten teşekkür ederim abim 🙏🏻
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin ama cicim ayları çabuk geçer...
Kadınların fıtratında var bu...
Senin " Hayır" deme eşiğini test ederler... dikkatli ol derim...
Soran+1 yılCicim aylarını biz çoktan geçtik yani rahat ol. Ben değişemem ona karşı. Hayır diyemem zaten ona kolay kolay ki o da bana
Bizde yaptık bunları
Bu kadar ilgi fazla bence yapma,
Çünkü ben yağtım ve yanlız kaldım
Gitti başka birine
Senin şuana kadar yaptıkların hiç bir şeye yaramıyor.
Ben 5 yıl boyunca her dediğini İstediğini yaptım
Ama ne oldu Gitti sonuçta
Kendimi tabiri caizse mal yerine konmuş hissediyordum02 Yorumla
Soran+1 yılBen öyle düşünmüyorum ama teşekkür ederim öneri için 🙏🏻
+1 yılİlgili olmak güzel bence. Ben sorardım özellikle o günlerinden ekstra anlayışlı olmak lazım
10 Yorumla
+1 yılRegl dönemi hassas olurlar idare etmen senin yararına
10 YorumlaHerkes ilgiyi sever :) Hele regli dönemindeki kadın 😂
10 YorumlaNabza göre şerbet yordamı ile ilerlemeni öneririm dostum
10 YorumlaB. kunu çıkartmayın olm ya.. O dönemlerinde anlayışlı olun, kırıcı olmayın yeter.
23 Yorumla
Soran+1 yılE onlar da bir zahmet olsun
Soran+1 yılBence bunda bir şey yok diye düşünüyorum. Ki bundan çok çok daha fazla ilgili olan sürüyle insan var. Sevgilim kötü olunca da destek olamıyorsam zaten ohoo. Zaten her şeyi de yapayım diyince direkt yap demez yani istemediği de oluyor.
Yıllarca her ay 10 gün aynı motivasyonu göstermek başarı
14 Yorumla- +1 yıl
10 gün değil be
- +1 yıl
Doğrudur🌚
Soran+1 yılYani teşekkür ederim diyeyim o zaman size öncelikle ama evet inanın bana sevince okuyor
+1 yılsenin redpille tanışma zamanın gelmiş de geçiyor
01 Yorumla
Soran+1 yılOne yaa
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilisi yok ama olursa extra ilgili olurum tabi o döneminde
10 YorumlaBence bu durum kişiden kişiye hatta zamandan zamana değişmekte. İlgi isteyen bir kişi aynı durumla karşılaştığında bu sefer yalnız kalmak isteyebilir. Kesin bir hüküm vermek doğru olmayabilir.
10 YorumlaBen baya ilgi gösteriyordum ne kadar agresif olursa olsun. ters tepki olduğu nadirdir.
00 Yorumla
+1 yılRegl Döneminde Herzaman Yardım ihtiyacı olacağı Zaman Kendi Söylerler Zaten Onun için Bizden Düşünlen Sadece Onu yalnız bırakmak Dinlenmesini isterdim Sağlık hafife almayın En ufak bir şey bile olsa Önem verilir İhmal etmemeli
01 Yorumla
Soran+1 yılSonuna kadar katılıyorum kardeşim
ilgi gosterıyosun ılgı doyumsuzlugu yasıyolar maalesef kımse erkegın zor durumlarında ayrdımcı oluyormus anlayıslı olunuyormu kadınalr bu konuda sadece kendı ıhtıyacları dogdugunda bencılce erkekten faydalanıyor
01 Yorumla
Soran+1 yılYok herkes için katılmıyorum buna işte
Paragrafının tamamını okumadan direkt yazayım dedim, sevgilin ya da sen aşırı ilgiden bunalmıyorsanız çok iyi yapıyorsun eğer sana karı köylü gibi ithamlarda bulunan kardeşim çıkarsa o kardeşim dinleme
00 YorumlaCidden bilader ne aşkmış seninki valla helal olsun senin gibi düşünceli insanlarında olması güzelim güzel bu kadar ilgili olman ama fazla ilgi onu sıkabilir
011 Yorumla- +1 yıl
hamsalak işte ya
Soran+1 yılTeşekkür ederim 🙏🏻. O da öyle ve o yüzden hiç sorun olmuyor
- +1 yıl
Bak sorun yapmıyorsa problem yok ama seni yanlış anlayabilir yani ileride yaş kaç bilmiyorum ama yaşı olgunlaştıkça bazı şeyleri saçma buluyor insanlar yani bence mesafeli ol regl dönemlerinde sadece yanında ol sıkma bence sıkılıyordur ama söylemiyordur seni de üzmemek için yani fazla yürümez bu şekil bence bi ilişkiye zarar her anında yanında olamazsın cidden baya saçmalamışssın yani her kötü gününde ya da reglinden yanında olmak cidden anlamsız
- +1 yıl
yemiyenin malını yerler sonra gelir serseri deli dolu biri basar geçer bu arkadaşda ağlar kenarda seni seviyorum nejlaaaa🤣🤣
- +1 yıl
😂😂😂 öyle valla ben öyle düşünmüyorum yani illa cinsellik olucak değil ama baya kızın neler hissettiğini anlıyorum dksjsk yani ne bilim ben olsam ayrılırım bu kadarı her regl dönemine gün saymak demek saçma yani çok haksızmıyım ama sevemiyorsa bir erkek istikrarsızsa gelir başkası kapar dediğin gibi oksijan34 reis
Soran+1 yılŞimdi şöyle diyeyim : Öncelikle bu konuyu da konuştuk ve hiçbir sorun yok ki ilgiyi de çok seviyor. Yok sıkılsa söyler çünkü onun için yapıyorum ki her türlü şeyde tamamen açığız birbirimize. Ki zaten çok bir şey yapmıyorum be bence. Bir dakika ama her kötü gününde yanında olamam ama olmaya çalışmam en doğrusu ki. Ben onun sevgilisiyim ve doğrusu bu e sonuçta. Bende kötü olunca o da bana bakıyor. Mesela hasta falan olunca veya başka işte. Bunda hiçbir şey yok ve gayet iyi ki zaten kadınların cevaplarına bakarsan 70 tane falan kadın cevap verdi ki 5-6 tanesi falan sıkar demiş gerisi çok iyi demiş. O yüzden şu an da tamamen anladım ki bence doğrusu bu zaten
- +1 yıl
39 yaşındayım istsnbulda * * kırmadık cam bırakmadım böyle amsalaklar yüzünden kızlar götü havada geziyor ya hep bu beyinsizler yüzünden türkiyede kadınlar bukadar önemli hissediyor kendini inan avrupada * işemeye kullanırlar türkiyede trip atmaya
Soran+1 yılÖff kendine bak hele 39 yaşına gelmiş şu dediğine neyse. Ben sadece ona değer veriyorum ve diğerleri umurumda değil. Ki eğer değer vermeyeceksem neden sevgili olayım veya evleneyim. Şu iğrenç zihniyetini bence sen git Avrupa da kullan
- +1 yıl
tamm sen regl cetveli tutmaya devam et gün gelir peçete de tutturur sana o kız
Soran+1 yılTamam hadi bb
+1 yılÇok güzel bir şey. Keşke her erkek öyle olsa.
00 YorumlaSevgili erkekler işiniz mesleğiniz nedir kaç saat çalışıyorsunuz bir de sanıyorum hepiniz bekarsiniz 🤔
00 Yorumlaknk ilgi gösterirsin bune ya sıkma beni der, ilgiyi azaltırsın niye ilgilenmiyosun der, en iyisi alttan almak her durumda
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSıradan normal bir günmüş gibi geçiyor şunları normalleştirmiyorsunuz görüp istiyorlar sonrada uğraştırıyonuz laf cambazı olmak gibisi de yokta alt geçip üstten çıkıp rayından yürütüyoruz
03 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka yav? Yaşamadan bilemezsin işte. Anlamaya çalış yine de onları
Cevap sahibi+1 yılYav güzel kardeşim empati durumla alakalı olur tabiatla empatimi olur
Soran+1 yılHeh o zaman işte. Tabiat ne alaka yav? Yaşamıyorsun bari anlamaya çalış işte be. Kadın ağrı çekiyor kolay mı bu
+1 yılHic bir kadina asiri ilgi gostermem
10 Yorumla
+1 yılErkek yiaaaa 😃😃😃😃😃
10 Yorumla- Daha fazla (11)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer