Sevgilimiz regl olduğunda aşırı ilgili olmak kötü mü?

Sonunda regl oldu hayatımın anlamı yine bu ay ve regl olunca daha da bir düşkün oluyorum ona. Bakın normalde de zaten aşırı ilgiliyim onda sorun yok ama regl olunca hep alttan alırım gerek çikolata, gerek şeker olsun her türlü şeyi önceden onun için alırım sonra onla ilgilenirim, sinirli olunca sinirini alırım, masaj yaparım, bakarım hiç yormasın isterim kendini. Yani gerektiğinde de elbette yalnız kalmak isteyebileceği için yalnız bırakırım ama asla ilgiyi eksik etmem. Bebek gibi davranırım ona. İlacını, suyunu bile ellerimle içiririm, sıcak su torbasını veririm her şeyi yaparım. Ne olursa olsun acıyor, belki, ağrıyor hadi hiçbir şey olmasa bile psikolojiyi etkileyen ve yoran bir süreç ve ben ona hep destek olmalıyım diye düşünüyorum hemde daima 😊. Zaten önceden de hesaplarım ama o biraz düzensiz oluyor ama olsun sorun değil. O yeterki iyi olsun diye çabalarım daima işte bebeğim o benim basbaya çünkü 😊

Güncellemeler
+1 yıl
Yoruldum daha fazlanıza cevap yazamıycam 😅. Neyse teşekkür ederim cevaplarınız için öncelikle. Ben evet gerçekten ilgili olmayı seviyorum ona karşı ve değişmiycem ki doğrusu da bu gibi geliyor. Bir erkek olarak bunu yanlış anlamayın ama erkeklere demek istiyorum ki bu zor günlerinde lütfen kadınları anlamaya çalışın🙏🏻. Yani kolay veya zor yine de onları etkileyen bir şey dostlar diye düşünüyorum 🙂
Sevgilimiz regl olduğunda aşırı ilgili olmak kötü mü?
Cevapla