Sevgilimin aşırı ilgili olması iyi bir şey mi, beni sevdiği için mi böyle?

sevgilim her konuştuğumuzda beni sevdiğini söylüyor mesajda bile çok ilgili bebek gibi seviyor beni çok romantik şeyler söylüyor beni sevdiği için mi böyle her an her dk bana yazar arar sorar böyle olması bana aşık olduğunu mu gösteriyor?
Sevgilimin aşırı ilgili olması iyi bir şey mi, beni sevdiği için mi böyle?
Cevapla