Yazın regl olunca neden daha çok ağrı çekeriz?

Selam kızlar :// aşırı kötüyüm baş dönmesi, diz, bel ağrısı halsizlik yok yok yani yazın genelde çok ağır geçiriyorum var mıdır sebebi siz nasıl atlatıyorsunuz bu ağrıları?
Yazın regl olunca neden daha çok ağrı çekeriz?
Cevapla