Yazın bu durumla nasıl başa çıkıyorsunuz ya da çıkacaksınız?


Ben kendim ılık bir duş alıyorum soğuk ya da sıcak kompres yaparım sıcak bir torbası uygularım sıcak içecekler içerim bitki çayları içiyorum özellikle papatya rezene ıhlamur tarçın çayları içerim pekmez yerim ağrı olan bölgeme masaj yapıyorum.
şu an olduğu gibi, ağrı kesicilerle dolduruyorum midemi. Başka şekil olmuyor.
Çıkamıyorum lanet olsun. Yazın ayrı bir çile oluyor.
Hormon spirali taktirdim ben
hic ugrasamam sanciyla artik
Çıkmıyorum Ağrıyor, ağrıdan kıvrandiriyor ama istikrarlı biri olarak umursamadan yola devam ediyorum. Güclu demedim çünkü değilim.
regl ağrım olmadığı için başa çıkmak zorunda kalmıyorum neyseki dflkgmd :D
Ben başa çıkamıyorum ölüm gibi bir hafta geçiyo ağrı kesicide sökmüyo
Ağrı kesici ilaç ya da iğne.. Keyifli günler..
Yaz kış farketmiyor ağrı kesici ile başa çıkıyorum
Yazin farkli mi oluyor ki agrilar
Öff doğru ya yaz geldi😪
Evet ya yazın iyice bunalıyorum
Çıkamıuoruz
ağrı kesici ile
Çıkamıyorum
O değilde resimde ki hanfendi tam aradığım gibi birisi nerden buluyorsunuz boyle fotoğrafları 😂
Ulan iyi ki erkeğim 😂😂
Kedi gibi sağı solu tırmalıyorlar
Yazın daha mı zor oluyor
Benim öyle bir problemim, öyle bir derdim yok
Yan gelip yatarak
Kızların işi zor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?