Bir kafedeyim ve regl başlangıcı var. Yanımda ped de yok ne yapmalıyım?

Eşyalarımı bırakabileceğim birisi de yok 10 dk gidip gelsem eşyalarımı alabilirler ne yapmalıyım? Daha yeni oturdum kahvemi falan aldım
Güncellemeler
+1 yıl
Eşyalarımı bırakıp gitsem olur mu? Sizce 10 dk mesafede market var çünkü
Güncellemeler
+1 yıl
Veya karşımda otutan kadından eşyalarıma bakmasını rica etsem
Bir kafedeyim ve regl başlangıcı var. Yanımda ped de yok ne yapmalıyım?
Cevapla