Merhabaa 🌸
Reglken neden bu kadar duygusal oluyoruz hiç anlam veremiyorum 🙄
Reglken neden bu kadar duygusal oluyoruz hiç anlam veremiyorum 🙄


Çok fazla duygusal olmuyorum ilk iki gün hariç tabi diğer günler de duygusallığım ortalarda oluyor benim
Aynı ben 😅
😊☺️😇
Her zaman duygusallığı zirvede yaşıyorum regl olmama gerek yok 🤷🏻
Merci :))
Hayır. Ben normal/gündelik yaşantımda nasılsam aynen öyleyim regl iken de.
Zirveninde üstünde... Aşırı duygusal ve çit kırıl...
Ben her gun duygusalm
zirve ne demek, oturur ağlarım bile bazen 😄
Evet
Evett
Evet
Stresli ya da gergin olduğumda evet
Hormonlarınız, sevgili @VişneliBrowni_
Ay evet hallerim var benim...
Hormonlar ve ağrılar duygusal oluyorsunuz
Regl günlerinde asabi oluyo kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar