Flört olunan kişiye regl olduğunu söylemek saçma mı?

Karnım çok ağrıyordu hastaneye gidiyorum ağrı kesici yaptırıcam dedim. Neden falan dedi direkt regl oldum dedim sizce gözünde saçma bir konuma mı düştüm. Bana göre karşındaki insana böyle şeyler diyemiyorsak sevgili de olmam yani yanlış mı?
Flört olunan kişiye regl olduğunu söylemek saçma mı?
Cevapla