Regl olduğumda çok ağrım oluyor, normal mi böyle olması?

15 yaşımın sonuna doğru regl olmaya başladım. 20 yaşındayım şimdi 2 yıl iyi geçti sonrasında sayılı iyi geçti. Çoğu zaman dayanılmaz bir ağrı göz kararması mide bulantısı yaşadım regl olduğum zaman bir günümü yatakta geçiyorum kıvranıyorum normal mi bu kansızlık fazla bu mu etkiliyor acaba
Regl olduğumda çok ağrım oluyor, normal mi böyle olması?
Cevapla