Regl ağrısı çok fazla çekiyorum. Sizce bu normal mi?

İnsanlar bunun için kadın hastalıklarına görünmem gerektiğini söylüyorlar. Çünkü yaşadığım ağrı gerçekten de fazla geliyor. Her ay ağrılı geçmemesi için dua ediyorum. Bugün okula da gidemedim ama yarın tekrar ağrılı geçiçek.
Doktora görünmem gerekiyor sanırım.
Regl ağrısı çok fazla çekiyorum. Sizce bu normal mi?
Cevapla